Selasa, 31 Ogos 2010

setengah hari = 12 jam :)

31.8.2010
selamat hari kemerdekaan MALAYSIA
saya sayangkan negara saya
terima kasih ALLAH kerana MALAYSIA saya terus aman
masih mampu mengekalkan kemerdekaan selama 53 tahun
masih terus meluncur gemilang..ni macam visi sekolah aku?
Alhamdulillah~

31.8.2010
saya ke JALAN TAR
walaweh...ramainya umat manusia
berjuta-juta eh sampai ke 
rasa tak puas membeli belah sana sini
posa punye pasal, ceruk mana jek saya tak singgah
hehehe~
seronok sebab boleh belikan barang2 umah dan adik2
maklumlah...dah bergaji sendiri :))
kepada kawan saya, terima kasih bawakkan brg2 saya~

31.8.2010
saya ke SG BULOH
~ suka tau
paling best bila singgah ke kawasan kerja DD
syiok..ijau mata hitam saya
paling menggeletek hati bila ade 2 ekor anjing
bergurau senda macam di tepi pantai~comel okeh
pastu berbuka kat cidah
lagik syiok..mkan 2 ekor ikan siakap masak masam manis
padahal perut ade 6 jek :))
tapi dah kawan2 yang saya syg ada depan mata
makan ajelah~ape yg penting..KERJASAMA!!!!

buat geng kuat makan+kuat gambo,
setiap kenangan yang saya ada bersama kamu
insyaAllah saya takkan lupakan
:)) terima kasih ALLAH atas kesempatan ini ~

okeh..saya mahu tido..jangan lupa niat puasa tau
esok kena kerja~ suka jugak
hari-hari mahu suka..boleh ?