Selasa, 22 November 2011

bila cikgu sukan kena bersukan!

Reaksi: 
 14-17 november 2011
yeahhhh
4 hari kami dibuli oleh JU dari unit sukan
..
kalau kt skolah kami buli budak
kat sini kami kena buli
best!!!!
dapat kawan2 yg sekepala
errr...bukan kembar siam ye
^^,

bayangkan kalau dah ada 35 peserta, hanya 6 perempuan dan selebihnya org lelaki
tak ke haru dibuatnye??


 3 of us



eh...cmano ade 7 org cikgu perempuan ni?

 penghulu cuba mengorat penghuluwati..muahahaha

 instructor aerobic kami

 jungle tracking dr n9 ke melaka..jauh kan~

 pipi dah demok tp suami kata kiut..kikiki

 lepas gian pas kena buli

 laki vs pompuan..tercabot pinggang den

 pompom

lari asrama sbb kursus dah abes..muahaha


syukur
saya diberi peluang untuk rasa pengalaman mcm ni
paling..paling tak boleh lupa
kami kena buat drill 

!!!!!!

cikgu laki : dorang dh mcm mortal combat 
cikgu pompuan : !@#$%^&*()


^_^
seronok bukan?

suami isteri yang dalam dilema

Reaksi: 
dilema

dilema

dilema

dilema

mampukah kami?

rezeki yang tak disangka
tapi
dalam keadaan kami yg belum bersedia


mampukah kami?

abahhhhhhh tolong anakanda

Selasa, 15 November 2011

with love

Reaksi: 

 sayang,

love is more easily demonstrate than define


Rabu, 9 November 2011

kasih yang NURANI

Reaksi: 
11.11.2011 @ cantiknya ditulis sebagai 11.11.11
kalau tarikh2 cantik mcm ni, org mula la nk buat tarikh kawen
tarikh tunang, tarikh declare n tak mustahil tarikh bersalin
aaahhhh pedulikan angka 111111
sejak menjak kawen ni, hari2 adalah tarikh yg bermakna
(ok..saja nk pura2 romantika)

memandangkan 11.11.11 jatuh hari JUMAAT
dan sesi akhir persekolahan bagi kelas 2 NURANI
sebelum dicutikan untuk beri laluan SPM


***
apa yang cikgu nk cakap
cikgu dah buat analisa keputusan kamu semua
agak kecewa tetapi bangga kerana ada peningkatan
tak apalah..sikit2 lama2 jadi bukit
sepanjang cuti nanti jgn turut cuti dating bersama buku
jaga diri baik2
jaga solat
jaga adab bersama ibu&bapa
jaga aurat
jaga pergaulan
jaga kesihatan
sebab?
tahun depan cikgu dah tak boleh nk guide kamu semua lagi
Y_Y


******
ok takmo sedih2
result masing2 boleh diambil kt pejabat mulai 21.11.2011
bukan dengan cikgu
tapi dengan kakitangan sekolah
bagi yang malas nk ke sekolah
boleh tgok secara online dalam SAPs..cari pautan ibu-bapa
ok..dah ngantuk ^_^
assalamualaikum

Selasa, 8 November 2011

aidiladha yang menguji ~

Reaksi: 
yang, adik beradik abang nak dtg sini raye aji..

whatttttt???????

ok2..tak perlu panik..trus g dapur cek ape yg kurang

abang!!!jom pergi maydin

1jam kat maydin..1/2 jam kt tesco
ok..byk membazir T_T

lepas ni ayg jgn ikut abg beli barang..seme die nk amek

hihi..ampun ye syg..sekali sekala~

Ahad, 6 November 2011 (Taman Bukit Belida, Mambau)
ok..meriah sgt!
mula2 cik merah dtg bersama geng2 bujang
(kak izzah, abg am n wanie)
dorang sesat sampai ke sendayan n ke mana2 lagi ntah

lepas 2 susuk inova yg sarat dengan penumpang
(kak idar sekeluarga)

last skali baru en putih tiba
(abg isham sekeluarga)

waaaa~dapat bayangkan..rumah kami penuh 
best~
walaupun xdapat balik kg JB @ sg buloh
rumah kami penuh dengan tetamu
:)

pastu call emak..mak siap tanya
:ko penat x:
hihi..jgn risau mak,anak mak pandai masak
eceh!

for all, 
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA

dlm jutaan jemaah
ada mak&abah mertua saya
tahun depan mak&abah saya pula
insyaAllah

Selasa, 1 November 2011

deko suami isteri

Reaksi: 
rumahku syurgaku
love it


~thanks a lot sayang~