Rabu, 27 Jun 2012

bekal

Reaksi: 


satu untuk rumah
satu untuk mama
satu untuk baby 

:)


Sabtu, 23 Jun 2012

rezeki di hari sabtu

Reaksi: 

teringin!

baru pagi tadi terliur nk makan 
petang ni ade je yg nk belanja

heeee~

rezeki baby dlm rahim ni
tQ kakak :)

Khamis, 21 Jun 2012

A..B..C

Reaksi: 
makin dekat tarikhnya, makin pening.
eh bukan pening..tak tahu nk buat pilihan
nak bg yang A atau yang B atau yang C

dipendekkan cerita, hari tu kami berjalan-jalan
lalu la depan kedai jam
kusyuk mata dia tengok jam
nk cari jam jogging katanya
dalam hati : nagada2 kan ~ hahaha

 saya ada perasan dia berkenan yang tu
sangat hensem ok jam tu
harga????haha tak berapa ensem
tapi untuk dia..rasanya tak salah kalau pejam mata

so, ada gak goggle beberapa gambo kt tenet
tetiba ada bentuk yang saya berkenan
tapi
takut dia tak berkenan pulak~



ni siap ngan GPS..kot2 sesat time jogging kan

 hitam itu selalu menarik & cool kan~

osem!!tapi tidak pada harga..kiki..kena pejam mata la gayanya~
 
 sepertinya..tidak mengecewakan



lepas tu, selang beberapa hari, kami berjalan lagi
biasala..masa berdua ni la nk berjalan kan

singgah kejap kedai kasut
katanya dia berhajat nk cari volleyball punya kasut

ok
saya cari..waaa~sangat osem bila dia pakai
RASANYA la~

 cool kan~

sangat berkenan yang ni!!!

kadang2 terpikir, buat apa nk pakai kasut beratus2 
padahal pakai kt kaki je
TAPI
dia sangat aktif main sukan
seolah2 tak boleh dipisahkan
so, nk selesa kena la bagi yg mahal2 kan
*agak.nya.la*
kadang2 tu dia tanya saya
nak bulat ke nk six pack?
kakaka..ohh tidak rela perut kamu membulat sayang~
so, saya rasa perlu bg dia masa untuk bersukan

and now, terpaksa decide nk bg yg mana satu
erm..tak tahu nk bg yang mana sebenarnya
yang A atau B?
ikut hati nak bagi dua2
tapi mcm tak relevan la pulak
kalau tgok poket, boleh rasanya
tapi pernah ke bg hadiah serentak 2 sekali gus??



*kakak dah tanya, nk kirim apa masa dia nk g obersee*
saya kata
*baju2 baby boleh??*

atau saya bagi dia hadiah ni boleh x??

Rabu, 20 Jun 2012

rasa ini

Reaksi: 

rindu JOHOR amat sangat

Ahad, 10 Jun 2012

hentikan!!!!!!!

Reaksi: 

speechlessss again

::ihsan en goggle::
target : hujung tahun 2012

Sabtu, 9 Jun 2012

ingat ingat itu remember

Reaksi: 




Alhamdulillah..sekali lagi saya diberi peluang hadir ke majlis ilmu
perkongsian yang sangatttt terkesan

bila berbalik pada kisah2 mereka, kesimpulan yang saya dapat
::hati mereka dipautkan kembali kepada al-quran::
 sebab tu jadi bersih
hati bersih, muka pun cantik
::

dan paling terkesannnn bila tgok video yang wardina kongsikan tentang Israel
ye..balik2 aritu pun suami ade bg info tentang kejayaan Israel
terutamanya makanan yang ke arah sunnah nabi
sedangkan kita?

terus rasa NO MCD, NO KFC, NO PIZZA HUT, NO SUSU LEMBU, NO SOYA
errrr, suami kata YES untuk SUSU KAMBING, KOPI bla..bla

kamu dah tukar?
saya sudah~

Jumaat, 1 Jun 2012

akhir 1st trimester

Reaksi: 
waaaa~xlarat..xlarat
lembek satu badan
ingatkan tak kena 'sakit' mcamni
ye la..ikut sejarah keluarga, mak n akak ok jek
siap boleh bedal seme makanan

tapi saya???
masuk minggu ke 10 badan mula meragam
tak boleh terima makanan sesuka hati

try makan masam2 bg hilang loya
haaa!!tak sampai 10 minit dia dah kuar balik
dah kuar segala bagai mula la jadi lapo
huhuhuhu T_T
nak balik JB~nak duduk dgn mak

kakak kata, anak ko ni lelaki kot
selekeh semacam je ko ni 


yeeee..saya sngt tak kisah
siap g skolah pakai baju merah tudung biru
hahahaha..saya loya kalau pakai tudung yg matching ngan baju


mama tak kisah jantina anak mama
yang penting anak mama sihat di dalam rahim mama
:)
baba??dia mmg nk lelaki
biar gagah macam dia
ah...veragan lagik la tu

*******

*sangat bersyukur diberi kesempatan seumpama ini*
tak kisahla loya ka, muntah ka
ALLAH dah beri rezeki begini jalannya
saya terima dengan hati yg redha
:)


cuma satu doa&harapan saya
:semoga tidak menyusahkan org lain:
suami sendiri takpe..hihi