Isnin, 24 Oktober 2011

lambaian kaabah

Reaksi: 
 24 Oktober 2011
Kompleks Tabung Haji Kelana Jaya



syukur alhamdulillah
mak&abah mertua dipanggil Allah untuk menjadi tetamuNya



 biras @ beras?

 all about LOVE

saya dah mula rindukan mak&abah T_T

buat mak&abah:
selamat menunaikan rukun islam yg ke5
semoga segalanya dipermudahkan
dan memperolehi haji mabrur
amin

Jumaat, 21 Oktober 2011

deepavali !

Reaksi: 
kringggggggggggggggggggggggggggggggggg~
yeayyyyy~cuti skolah dah mula
err bukan cuti yg lama berbulan2 
tapi cuti sempena deepavali
seminggu u
9 hari
korang ade?
^^,

ni bukan cuti sembarangan tau
cuti berhemah
orang kate bukan cuti kosong

masih xpaham?
dalam kreta penuh dengan
soklan yg belum distapler 540 calon x 7 helai
kad oo1 budak2 2 nurani
kertas jawapan  PSV..6 kelas
laporan KOKu
err
STOP!
dah xmo cerita
kang xsyok

kawan2 yg sambut deepavali : happy deepavali day :)



*musim cuti seminggu ni boleh nempel ngan hubby*
lagi syok!


Rabu, 19 Oktober 2011

tak tau nk jawab ape

Reaksi: 

dear sayang,

Kadangkala perkara tercantik dan terbaik di dunia tidak boleh dilihat dan dipegang.
Namun begitu... ia boleh dirasai dalam hati

***
ok..stop!
jgn tanye saya lagi
kenapa saya pilih dia

saya cukup bertuah memiliki hatinya
memiliki cintanya
 
***
i love u syg~
 

Selasa, 18 Oktober 2011

sentap&senyap

Reaksi: 
terkejut..terkedu..terkedu-kedu
erk..erk..erk..erk
saya pandang pintu : PERALIHAN SETIA
lihat anak2 depan mata
:siang&malam: xde pulak yg terselit senja
:p

pelik 
kelas sunyi sepi
errr....takla sepi mana
tapi keadaan terkawal
bip..bip..bip
saya toleh tepi..bersebelahan bilik kebal
waaaaaaa~ade lori besaq
saya heran..heran teramattttt
takkan sebab lori dorang senyap??

cikgu..itu polis mari sini..pistol ada tangan
terkulat2 si arjun bisik kt saya
putih je mata pandang saya..terkedip2

ooooooo~ada polis rupanya
lori yang besar td dtg dr PPD sebab agihan kertas
kertas soalan SPM
polis?untuk keselamatanla agaknya

saya teruskan P&P
sempat senyum sorang2
esok nk pakai uniform polis la masuk kelas peralihan
tak payah bergasak tiap kali nk mulakan P&P
:p

 mereka boleh duduk diam

yang degil, kena diri

dan pertama kalinya
anak2 peralihan senyap dan terkedu tanpa dipaksa
sejam di peralihan
teramat suka sbb tak payah nk hayun rotan
err...sebenarnye control ayu depan encik polis
^^,

Ahad, 16 Oktober 2011

sebulan bersama

Reaksi: 
hubby&wife


 16 okt 2011
 ::sebulan bersama::

 dating again..again n again


 *****

*****


to hubby : miss our pillowtalk :)

Ahad, 9 Oktober 2011

lupakan..lupakan sebentar

Reaksi: 

**

terima kasih Ya Allah atas nikmat dan rezeki MU

**

Selasa, 4 Oktober 2011

episod 6 : pengapit dan pengepit yang mengepit

Reaksi: 

kalau cerita2 tentang pengantin
rasa2 xde pengapit, nampak tak sempurna kan?
hihi
ramai yang pelik bila saya kenalkan pengapit saya
pengapit a.k.a penjaga a.k.a peneman tido

contoh situasi 1
org2 kampung : sape ni?
pengantin : pengapit kite la
org kampung : hah??mcm kawan2 je
pengantin : *terasa diri muda*

contoh situasi 2
OP II : siti, ajak kawan 2 bergambar sekali
pengapit : saya anak murid cikgu siti
OP II : hah????
pengantin : xpercaya ke? *sekali lagi terasa muda*

kenapa?ini mungkin alasan yg logik
*kami sangat mesra*
*pengapit saya tinggi..melebihi cikgunya T_T*
*cikgunya kecik a.k.a nampak muda*
hahaha

so, atas dasar mesra inilah
xde yg membezakan saya sebagai cikgunya
pada saya, dia mcm adik
:)
(muzi, kamu perlu terharu)

 malam berzanzi

mana2 saya pergi, mesti ada dia
*org kanan saya la katakan*

 see~ dia selalu ingatkan saya yg mmg kuat lupa

tgok 2...setianya dia di sisi saya

siapa dia??
saya panggil dia muzi dan kenalkan dia sebagai muzi
siapa dia??
ex-student saya masa dia ting 4 di SMKSS
kenapa dia??
saya percaya dia boleh membantu saya

buat muzi
trillion thanks atas tenaga awak
sanggup berjaga malam
sanggup meneman sana sini
sanggup buat itu&ini
cikgu syg kamu sampai bila2
tapi
cikgu syg suami cikgu lebih tau
hihi
paling terharu
kamu dapatkan panadol time suami cikgu migrain
haha
lawak kan
****
 dan ini pengapit saya masa kt sg buloh
student saya jugak..kelas sendiri
ting 2 NURANI


masa ni la nk guna kuasa veto
haha
pilih student sendiri

close up sket

siapa dia?
syara a.k.a penolong kelas saya
kenapa dia?
*rahsia*takmo bgtahu
hahaha


: to both of u :
cikgu amek kamu bukan untuk saja2
tapi
nak berikan pengalaman
^_^
berdepan dengan pelbagai org dan ragam

next episode : sahabat

Ahad, 2 Oktober 2011

episod 5 : Darah daging sendiri

Reaksi: 
 darah daging sendiri yg tak berkira nk keluarkan tenaga

entri kali ni nk cerita tentang darah daging
errr
dalam bahasa yg lagi elok
adik beradik sendiri
:)

saya tumpang rezeki mak saya
mak ngan abah ade 10 anak
6 anak perempuan
4 anak lelaki
so, saya katakan mak dan abah saya adalah jutawan
syukur
kami adik beradik dibesarkan dengan sempurna
so,
dalam waktu yg sama
majlis saya banyak tenaga kerja


 inilah jutawan yg membesarkan kami

 masing2 ade pertalian darah
terima kasih kerana menjadi sebahagian kenangan yg manis buat kami berdua

^_^


 darah daging i...yg baju merah, abg ipar 

 mak n her team...super team :)

masa ni saya pergi tepi pantai, mereka melepak kepenatan
terima kasih ye
tak terbalas rasanya budi kalian


ini bukan darah daging saya
tapi suami saya yg saya syg sampai bila2
hihi


next episod : pengapit vs pengepit