Ahad, 2 Oktober 2011

episod 5 : Darah daging sendiri

 darah daging sendiri yg tak berkira nk keluarkan tenaga

entri kali ni nk cerita tentang darah daging
errr
dalam bahasa yg lagi elok
adik beradik sendiri
:)

saya tumpang rezeki mak saya
mak ngan abah ade 10 anak
6 anak perempuan
4 anak lelaki
so, saya katakan mak dan abah saya adalah jutawan
syukur
kami adik beradik dibesarkan dengan sempurna
so,
dalam waktu yg sama
majlis saya banyak tenaga kerja


 inilah jutawan yg membesarkan kami

 masing2 ade pertalian darah
terima kasih kerana menjadi sebahagian kenangan yg manis buat kami berdua

^_^


 darah daging i...yg baju merah, abg ipar 

 mak n her team...super team :)

masa ni saya pergi tepi pantai, mereka melepak kepenatan
terima kasih ye
tak terbalas rasanya budi kalian


ini bukan darah daging saya
tapi suami saya yg saya syg sampai bila2
hihi


next episod : pengapit vs pengepit