Selasa, 4 Oktober 2011

episod 6 : pengapit dan pengepit yang mengepit

Reaksi: 

kalau cerita2 tentang pengantin
rasa2 xde pengapit, nampak tak sempurna kan?
hihi
ramai yang pelik bila saya kenalkan pengapit saya
pengapit a.k.a penjaga a.k.a peneman tido

contoh situasi 1
org2 kampung : sape ni?
pengantin : pengapit kite la
org kampung : hah??mcm kawan2 je
pengantin : *terasa diri muda*

contoh situasi 2
OP II : siti, ajak kawan 2 bergambar sekali
pengapit : saya anak murid cikgu siti
OP II : hah????
pengantin : xpercaya ke? *sekali lagi terasa muda*

kenapa?ini mungkin alasan yg logik
*kami sangat mesra*
*pengapit saya tinggi..melebihi cikgunya T_T*
*cikgunya kecik a.k.a nampak muda*
hahaha

so, atas dasar mesra inilah
xde yg membezakan saya sebagai cikgunya
pada saya, dia mcm adik
:)
(muzi, kamu perlu terharu)

 malam berzanzi

mana2 saya pergi, mesti ada dia
*org kanan saya la katakan*

 see~ dia selalu ingatkan saya yg mmg kuat lupa

tgok 2...setianya dia di sisi saya

siapa dia??
saya panggil dia muzi dan kenalkan dia sebagai muzi
siapa dia??
ex-student saya masa dia ting 4 di SMKSS
kenapa dia??
saya percaya dia boleh membantu saya

buat muzi
trillion thanks atas tenaga awak
sanggup berjaga malam
sanggup meneman sana sini
sanggup buat itu&ini
cikgu syg kamu sampai bila2
tapi
cikgu syg suami cikgu lebih tau
hihi
paling terharu
kamu dapatkan panadol time suami cikgu migrain
haha
lawak kan
****
 dan ini pengapit saya masa kt sg buloh
student saya jugak..kelas sendiri
ting 2 NURANI


masa ni la nk guna kuasa veto
haha
pilih student sendiri

close up sket

siapa dia?
syara a.k.a penolong kelas saya
kenapa dia?
*rahsia*takmo bgtahu
hahaha


: to both of u :
cikgu amek kamu bukan untuk saja2
tapi
nak berikan pengalaman
^_^
berdepan dengan pelbagai org dan ragam

next episode : sahabat