Selasa, 4 Oktober 2011

episod 6 : pengapit dan pengepit yang mengepit


kalau cerita2 tentang pengantin
rasa2 xde pengapit, nampak tak sempurna kan?
hihi
ramai yang pelik bila saya kenalkan pengapit saya
pengapit a.k.a penjaga a.k.a peneman tido

contoh situasi 1
org2 kampung : sape ni?
pengantin : pengapit kite la
org kampung : hah??mcm kawan2 je
pengantin : *terasa diri muda*

contoh situasi 2
OP II : siti, ajak kawan 2 bergambar sekali
pengapit : saya anak murid cikgu siti
OP II : hah????
pengantin : xpercaya ke? *sekali lagi terasa muda*

kenapa?ini mungkin alasan yg logik
*kami sangat mesra*
*pengapit saya tinggi..melebihi cikgunya T_T*
*cikgunya kecik a.k.a nampak muda*
hahaha

so, atas dasar mesra inilah
xde yg membezakan saya sebagai cikgunya
pada saya, dia mcm adik
:)
(muzi, kamu perlu terharu)

 malam berzanzi

mana2 saya pergi, mesti ada dia
*org kanan saya la katakan*

 see~ dia selalu ingatkan saya yg mmg kuat lupa

tgok 2...setianya dia di sisi saya

siapa dia??
saya panggil dia muzi dan kenalkan dia sebagai muzi
siapa dia??
ex-student saya masa dia ting 4 di SMKSS
kenapa dia??
saya percaya dia boleh membantu saya

buat muzi
trillion thanks atas tenaga awak
sanggup berjaga malam
sanggup meneman sana sini
sanggup buat itu&ini
cikgu syg kamu sampai bila2
tapi
cikgu syg suami cikgu lebih tau
hihi
paling terharu
kamu dapatkan panadol time suami cikgu migrain
haha
lawak kan
****
 dan ini pengapit saya masa kt sg buloh
student saya jugak..kelas sendiri
ting 2 NURANI


masa ni la nk guna kuasa veto
haha
pilih student sendiri

close up sket

siapa dia?
syara a.k.a penolong kelas saya
kenapa dia?
*rahsia*takmo bgtahu
hahaha


: to both of u :
cikgu amek kamu bukan untuk saja2
tapi
nak berikan pengalaman
^_^
berdepan dengan pelbagai org dan ragam

next episode : sahabat