Khamis, 29 September 2011

episod 4 : pelamin anganku menjadi

Reaksi: 
Pelamin di Johor


 adik saya pun berangan





masa pergi butik
saya cakap
kak, ada yg paling latest x

yeaahhhh
puas hati

rege??
jgn tanya, kang kena lempang
hihi


Meja Makan Pengantin:







Di Sg Buloh

biru putih

kesayangan saya sampai bila2


Meja Makan Pengantin


 merah vs biru


sahabat2 dr SMKSS



keseluruhannya : sangat berpuas hati!


episod 3 : persalinan pengantin

Reaksi: 
episod 3, saya nk menjamu mata2 kalian
hihi
bile tgok2 gambar, terasa nk pakai lagi lak


tema nikah : white silver 

berdebar u bile i peluk suami i
nak dijadikan cerita
dah byk kali saya nk tukar baju
nak krim la, nak grey la
mcm2
tapi suami saya dah pesan
:syg, baju awk dah siap kan....tak baik membazir:
saya?
:ala, nk kaler grey sbb putih tak kena ngan ayg:

last2, tak jadi jugak tukar
tapi
nmpk cantik kan bile dipadankan dengan silver
hihi

100% puas hati
manik2 kt baju : dijahit oleh pengantin sendiri
naik terkeluar bijik mata
*******


tema outdoor : merah mata hitamku

 mcm kajol x..kikiki

suke ^_^

baju outdoor, mmg lari dari warna2 kulit saya
tetiba je suka warna merah
hihi
ala2 princess gitewwww
haha
tapi
dalam gambar, 100% puas hati
lokasi : bukit layang2


tema sanding : merah si jambu (pink belacan)

 inilah raja saya
*ala2 baju tomok*

semuanya saya berpuas hati 

 kami

 close up sket

dari depan
*raja sibuk nk bercakap*
*permaisuri cover cun*

baju sanding 100% rekaan saya sendiri
eh
bukan rekaan
pilihan reka saya dari majalah
saya kata kt kak liza
:akak, nk baju baru, xmo yg org dh pakai:
ok
syukur, urusan kami dipermudahkan

lawa kan baju saya?haha

saya dapat ilham warna baju dari persalinan ayu raudah
^_^
120% puas hati


gambar2 :ehsan kemre abg sendiri
dan 
dari OP saya yg diambil dari pesbuk beliau (abg deen)

majlis bertandang
tema : biru laut yg aman.. :)


i sayang u lebih..haha


masa ni malu+segan


next episode : pelamin anganku indah
^_^

episod 2 : keluarga baru :)

Reaksi: 

 ini mak&abah mertua saya



dan ini keluarga baru saya

kebetulan, kami berdua dalam rumpun yg sama
WONG JOWO
so, mmg senang saya nk serasi
:)

dalam keluarga suami saya, 
dia anak yang kelima dari 6 beradik
dan anak lelaki bongsu


ini akak&adik ipar saya

dan ini anak2 buah baru saya...4 daripada 8 org :)

syukur alhamdulillah
kami dikelilingi dengan kasih sayang


episod 1 : Dia suamiku

Reaksi: 
harini genap 13 hari saya berstatus isteri orang
syukur alhamdulillah..saya bahagia bersama suami
esok lusa????
saya minta Allah makbulkan doa kami bersama
:hari2 kami diberkati dan dilimpahi dengan kebahagiaan:
amin

entry kali ni nak cerita tentang suami
hihihi
kalau dulu saya sorok,
kali ni saya nk kenalkan dia
berita baik, perlu dihebahkan bukan?
:)

saat2 akhir berstatus org bujang

perkenalan kami tak lama
hanya 2 tahun lebih
alhamdulillah, kami tak perlu tunggu lama2
Allah memberikan kami rezeki untuk membina rumah tangga
syukur YA ALLAH

perbezaan?
memang banyak 
kalau dulu org kata zaman anak dara enjoy sana sini
kini
saya masih boleh enjoy
tapi kali ni dengan suami
tgok wayang tiket mid night sama2
dating lama2 - dah tak malu sbb kami suami isteri
jalan g pasaraya dan boleh pegang tangan
nak bergambar boleh berpeluk
hihi
kan lagi seronok
:)

saat bergelar suami isteri..sebaknya

perasaan?
hanya ALLAH sahaja yg tahu
sebak+gembira+sedih+gementar
semenya bercampur2
apatah lagi bila menatap muka suami
sewaktu dia tidur
^_^
buat suami : sayang kamu byk2

lagi satu, kalau dulu solat sorang2
kini
dia menjadi imam saya
dan ada saya dalam setiap doanya
dia menjaga aurat saya
selalu memerhatikan cara saya berpakaian

buat suami : saya sayang kamu laju2

abg bujal,
takde ape yg saya nk ckp selain
terima kasih atas kebahagiaan ini
moga ALLAH memberkati perkahwinan kita

keluarga baru

Rabu, 21 September 2011

pra~

Reaksi: 
banyak menda nk update

banyak gambar nk upload


huhuhu


tapi masa xda lagi


tunggu ya


Selasa, 6 September 2011

sebelah mata pun jadi lah

Reaksi: 
saya tak boleh tunjuk banyak2
sipi2 je ye

dari kerana mata~



hehe


:)

suatu petang 
encik s : ti, nk tgok tunang ko
ti : errr...tunang?
 
okeh, demi takmenghampakan peminat
hahaha
i tunjuk jugak uuuu~

bujal, ko mesti perasan glemer kan
hihi

Ahad, 4 September 2011

satu yang melukai

Reaksi: 
lagi sebelas hari..
ye, memang berdebar tp pura2 tak bedebar
kadang2 malas nk pikir
sebab nanti terbawa2 dalam mimpi
i takut u...nebesssss

persiapan?
alhamdulillah...berjalan lancar
hikmah membuat persiapan awal
kak dudu kata : pengalaman jadi pengarah program masa kt upm dulu..hihi
syukur, saya punya ramai tenaga kerja
mak--->my floor manager a.k.a my hon kapal

okeh, entry ni bukan nk cerita pasal kenduri kawen saya
tapi tentang seseorang..ye, seseorang yg dulunya pernah melukai
dan kini sedang melukai

entry ni bukan untuk flashback segala bagai
tapi peringatan untuk diri sendiri yang bergelar kaum hawa
yang hatinya terlalu rapuh
yang hatinya terlalu lembut
yang hatinya terlalu sakit untuk dilukai
walaupun pada luarannya nampak elok dan kental

begini ceritanya


!@#$%^&*()_+~!#@#$%^&*()_~!@#$%^&*()_+~!@#$%^&*()_~!@#$%^&*()_+~!@#$%^&*(
~!@#$%^&*()_~!@#%^&*()_+~!@#$%^&*()_~!@#$%^&*()_

ye, kamu tak faham kan
tapi itula yg saya rasa
tak tergambar dek perkataan
betapa terlukanya hati ini

buat seseorang yang sedang melukai
hargailah hati ini selagi masih ada sisa untuk kamu
selagi hati ini masih terbuka menerima kehadiran kamu
selagi hati ini masih ada rasa hormat kepadamu
yeah..saya sedang berusaha untuk menerima&memaafkan :)

pelik..saya boleh buat entry jiwang karat..kikiki


 harta yang paling mahal ALLAH kurniakan buat saya dan adik beradik
syukur masih punya tempat untuk meluahkan
:)


bila cerita2 dengan mak : mak kata bukan begitu caranya untuk meluruskan apa yang bengkok ~

Jumaat, 2 September 2011

Reaksi: 
menyampah



menyampah



menyampah



time2 raya la ko buat hal



adoyaiiiiii...maxis,  tolongla jgn buat hal

ikut hati nk guna celcom tp saya sayangkan no hp ni
banyak kenangan 2...maklumla dari zaman2 study lg

okeh..saya tahu siapa yg boleh tolong saya
tp
saya kena balik serdang dulu
dan 
dia mmg tak pernah tolak apa yg saya mintk tolong
bagus kan kawan saya ni :)


~imran, tolong saya ek, nanti saya blanja sup gear box UPM~