Khamis, 29 September 2011

episod 1 : Dia suamiku

harini genap 13 hari saya berstatus isteri orang
syukur alhamdulillah..saya bahagia bersama suami
esok lusa????
saya minta Allah makbulkan doa kami bersama
:hari2 kami diberkati dan dilimpahi dengan kebahagiaan:
amin

entry kali ni nak cerita tentang suami
hihihi
kalau dulu saya sorok,
kali ni saya nk kenalkan dia
berita baik, perlu dihebahkan bukan?
:)

saat2 akhir berstatus org bujang

perkenalan kami tak lama
hanya 2 tahun lebih
alhamdulillah, kami tak perlu tunggu lama2
Allah memberikan kami rezeki untuk membina rumah tangga
syukur YA ALLAH

perbezaan?
memang banyak 
kalau dulu org kata zaman anak dara enjoy sana sini
kini
saya masih boleh enjoy
tapi kali ni dengan suami
tgok wayang tiket mid night sama2
dating lama2 - dah tak malu sbb kami suami isteri
jalan g pasaraya dan boleh pegang tangan
nak bergambar boleh berpeluk
hihi
kan lagi seronok
:)

saat bergelar suami isteri..sebaknya

perasaan?
hanya ALLAH sahaja yg tahu
sebak+gembira+sedih+gementar
semenya bercampur2
apatah lagi bila menatap muka suami
sewaktu dia tidur
^_^
buat suami : sayang kamu byk2

lagi satu, kalau dulu solat sorang2
kini
dia menjadi imam saya
dan ada saya dalam setiap doanya
dia menjaga aurat saya
selalu memerhatikan cara saya berpakaian

buat suami : saya sayang kamu laju2

abg bujal,
takde ape yg saya nk ckp selain
terima kasih atas kebahagiaan ini
moga ALLAH memberkati perkahwinan kita

keluarga baru