Khamis, 29 September 2011

episod 3 : persalinan pengantin

Reaksi: 
episod 3, saya nk menjamu mata2 kalian
hihi
bile tgok2 gambar, terasa nk pakai lagi lak


tema nikah : white silver 

berdebar u bile i peluk suami i
nak dijadikan cerita
dah byk kali saya nk tukar baju
nak krim la, nak grey la
mcm2
tapi suami saya dah pesan
:syg, baju awk dah siap kan....tak baik membazir:
saya?
:ala, nk kaler grey sbb putih tak kena ngan ayg:

last2, tak jadi jugak tukar
tapi
nmpk cantik kan bile dipadankan dengan silver
hihi

100% puas hati
manik2 kt baju : dijahit oleh pengantin sendiri
naik terkeluar bijik mata
*******


tema outdoor : merah mata hitamku

 mcm kajol x..kikiki

suke ^_^

baju outdoor, mmg lari dari warna2 kulit saya
tetiba je suka warna merah
hihi
ala2 princess gitewwww
haha
tapi
dalam gambar, 100% puas hati
lokasi : bukit layang2


tema sanding : merah si jambu (pink belacan)

 inilah raja saya
*ala2 baju tomok*

semuanya saya berpuas hati 

 kami

 close up sket

dari depan
*raja sibuk nk bercakap*
*permaisuri cover cun*

baju sanding 100% rekaan saya sendiri
eh
bukan rekaan
pilihan reka saya dari majalah
saya kata kt kak liza
:akak, nk baju baru, xmo yg org dh pakai:
ok
syukur, urusan kami dipermudahkan

lawa kan baju saya?haha

saya dapat ilham warna baju dari persalinan ayu raudah
^_^
120% puas hati


gambar2 :ehsan kemre abg sendiri
dan 
dari OP saya yg diambil dari pesbuk beliau (abg deen)

majlis bertandang
tema : biru laut yg aman.. :)


i sayang u lebih..haha


masa ni malu+segan


next episode : pelamin anganku indah
^_^