Selasa, 31 Mei 2011

hijau ape ye ni

Reaksi: 


jatuh cinta
sangat2 sopan 
sangat2 lembut
sangat2 besederhana

love it

Ahad, 29 Mei 2011

entri jiwang

Reaksi: 
will always love u

Jumaat, 27 Mei 2011

cuti-cuti

Reaksi: 
yeayyyyyyyyy!!!!


cuti sekolah bermula



ko ade??

&

saat yang memang ditunggu

mahu selesaikan semua benda





*tadi dah dapat set TUPPERWARE*

Khamis, 26 Mei 2011

lagi~

Reaksi: 
salahkah?


berdosakah?

atau

patutkah?



hurm...


tadi TERBELi set TUPPERWARE
mahal lak 2


hoi2

nak sedapkan hati : untuk rumah baru


hahaha

Rabu, 25 Mei 2011

kad kawen

Reaksi: 
kad kawen : tak sama dengan tema

~teruja~


Isnin, 23 Mei 2011

Reaksi: 
60% done

Sabtu, 21 Mei 2011

full saturday

Reaksi: 
7.30 : LADAP : Inst. Pertanian Serdang

12:30 : Kursus : presint 9, Putrajaya

7.30 : sampai umah, mandi2, siap2

8.00 : rewang

11.54 : main komputer

12 .00 : tido




waaaaaa~sabtu yang sungguh full, 

oh, buat teman tersayang, bantulah adik2 yang dalam kesusahan sekalipun kering keringat dibajumu..moga Allah sentiasa mempermudahkan urusan mereka..amin

Rabu, 18 Mei 2011

speechless again, again, and again

Reaksi: 


saya berharap
saya berdoa
saya berangan2

satu hari,
saya akan ke sini



*amin*

moga rezeki memihak kepada saya



errr

kalau honeymoon di sini bolehkan encik bujal?


Isnin, 16 Mei 2011

hari2 adalah hari guru

Reaksi: 

syukur Ya ALLAH,
saya diberi peluang kali ke-2 untuk menyambut HARI GURU

kali ni dalam suasana yang lebih santai
saya sempat:

1. main bola jaring - JOHAN
2. berkoir - N.JOHAN
 & 
paling best bile ucapan sepanjang dalam sekolah xberhenti2
hehe :)

seronok tau bile dirai 
dipeluk, dicium 

 *ni dari anak2 peralihan*

 *bile dapat hadiah, terus sorok dalam kereta sbb excited nk main bola jaring*

antara ucapan dan doa anak2


so sweeettttttt~ terima kasih :)


buat anak2 :

marah macam mane pun
garang macam mane pun
sakit macam mana pun bile dicubit


ikhlas, dari hati, cikgu sayangkan kamu
mahu kamu berjaya dunia dan akhirat




Sabtu, 14 Mei 2011

mai wedding

Reaksi: 


Lokasi : Lepar Utara, Jengka, Pahang

Tarikh : 14 Mei 2011

**
buat pengantin, semoga berbahagian ke hujung nyawa

**

Rabu, 11 Mei 2011

Reaksi: 


” Ya Allah jika rezekiku masih di atas langit , turunkanlah dan jika ada di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar mudahkanlah, jika haram sucikanlah. ,Jika masih jauh dekatkanlah. 

Ahad, 8 Mei 2011

seharian

Reaksi: 
seharian
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kami membeli belah
.
.
.
..
.
.
.
.
.
next week : g PAHANG pule :))

Sabtu, 7 Mei 2011

arissa dan sekolah

Reaksi: 

 arissa g sekolah

ok

die jadi cikgu cilik

 *arissa amek kerusi saya*

*die ajar saya tulis RPH*

Khamis, 5 Mei 2011

f.r.i.e.n.d.s.

Reaksi: 

thanks for being the super duper friends to me :)

Selasa, 3 Mei 2011

kisah klasik

Reaksi: 

tetibe suke kat lagu ni


Remy Ishak, ko nampak macam bujal la




hahahaha



:))

Isnin, 2 Mei 2011

speechless again n again

Reaksi: 
misi 1 : mencari butik andaman : DONE
(jgn tanya harga, kang aku lempang)

alahai, kakak, ko mmg pandai menghasut adik ko ni

kepada pemilik butik, KAK LIZA
thanks sbb bg idea yg mmg meletop
(jgn tanya tentang tema, kang aku lempang lagi)




.dh mula rasa tak sabar.

hahaha