Sabtu, 30 Oktober 2010

konpius

Reaksi: 

yang mana satu saya punya??

Rabu, 27 Oktober 2010

Seindah Biasa

Reaksi: 


:ku tak bisa merubah yang telah terjadi:

~

layan

cam cikgu shelly sam penah cakap

:siti, takde hari yg selalu indah:


okeh..okeh

sayang kamu :)

Selasa, 26 Oktober 2010

~sepoi2 bahasanya~

Reaksi: 

..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
.
..
..
..
..
.
..
..
..
..
.
..
..
..
..
..

nak jumpe mak n abah 

Ahad, 24 Oktober 2010

selamat berjuang!

Reaksi: 
25 okt - 2 nov
anak2 saya akan mula berperiksa
Peperiksaan Akhir Tahun

ish,
berdebar-debar sungguh
sebab soklan dibekalkan oleh JPS

*yeay!esok dah relax:))* 

cikgu doakan,
semoga semuanya dapat menjawab dengan baik
dan
semoga ada peningkatan dari waktu sebelumnya

:sape tak lulus, cikgu tolak markah pentaksiran~bleh lak die senyum:

Jumaat, 22 Oktober 2010

untuk rakan setanah :)

Reaksi: 

tahniah
happy convocation day

(^_^)


kak siti doakan semoga semuanya dipermudahkan
keje elok2
cari rezeki yang halal
senangkan hati mak ayah

masa ni la saya sesat..sesat dalam terang!
kekekekeke

Khamis, 21 Oktober 2010

pergilah dikau terbang menjadi kupu2 malam

Reaksi: 
hari ini

saya dikejutkan dengan satu realiti

satu hakikat

satu keputusan

yang saya tak mampu untuk menghalang

apatah lagi bersuara


~

terima kasih atas ketidakadilan

terima kasih atas 'keperimanusiaan'

~
Astaghfirullah.... Astaghfirullah... Astaghfirullah...

tak baik saya cakap mcm ni!
T_T





eeeiii..apa kaitan ngan tajuk??

Selasa, 19 Oktober 2010

saya nak kenalkan dia::setelah sekian lama saya sorokkan dia

Reaksi: 
kawan2 tanya
:mana siti:

kawan2 cakap
:mana lagik:

kawan2 tanya
:mana cik siti ni:

kawan2 cakap
:biasalah:

hik hik
saya dah biasa berdating bersama kekasih ati
pujaan hatiku~
so, jangan diganggu okeh

saya namakan dia 
MERANTI
(manja kan?)

*cak* cumel x?

 aksi anak2

cik siti yang pura2 sibuk

~
kalau nak cari saya
cari MERANTI skali okeh

Isnin, 18 Oktober 2010

sembilut kasih

Reaksi: 

terasa nak layan lagu ni lama2
geli je kan
mesti ingat saya mangsa korban cinta

ni semua penangan tgok cite simbilut  kt TV3

::::::::

okeh cik siti, sila bercakap benar

::::::::

ceritanya, saya sedih hari ini
bermula di sekolah
dan
berakhir di sekolah

tp tak terasa masa kat skolah
sebab harini saya bz..terkejar2
bilik exam, g SMKSI, bengkel. bilik rezo

haih

waktu balik baru sempat berjumpa dan berkongsi cerita
~
kat umah, terasa sangat sedih 

::oh kawanku, mengapa setiap pertemuan pasti ada perpisahan::
perlukah??

cik tedy kata
sabar la...setiap yang terjadi di dalam kuasaNya
dan hambanya takkan diuji dengan sia2

okeh terima kasih cik tedy




tahniah sufian, kalau ada masa nanti cikgu lawat kamu ya  
di UiTM Seri Iskandar, Perak
(dia ni xstudent saya)
terasa bangga bila dia dapat teruskan cita2

Ahad, 17 Oktober 2010

penemuan semula :))

Reaksi: 

insyaAllah
saya akan jaga hubungan kita
saya akan jaga perasaan kita

terima kasih kerana menerima maaf saya
terima kasih kerana masih syg dan rindu saya


 rumet ku!

love u more ~



terima kasih Allah
: bahagianya hari ini :

selamat hari kelahiran

Reaksi: 

15 Oktober 2010
Jumaat
SMK Seri Serdang

selamat ulangtahun kelahiran :))


tak nak bebel banyak2
sebab banyak keje
cume nak cakap

TERIMA KASIH ANAK2
(wanie, qiera, shake, ifa, izati, alia)
atas suprise besday party
:))
terharu sangat2, nak menitik air mata
tp saya kena tahan 
kan kite kena selalu hepi

memang tak sangka..sangat2 tak sangka
sayangnya saya kat mereka2
:))


Alhamdulillah kerana saya masih diberikan umur dan kesihatan yag baik
terima kasih Allah

untuk mak dan abah,
terima kasih kerana membesarkan saya

buat teman2,
terima kasih atas ucapan dan doa

untuk anak2,
semoga semuanya berjaya dalam PAT nanti

untuk cik albab,
terima kasih kerana menjadi tunggangan saya

untuk cik teddy,
terima kasih atas kesabaran
terima kasih atas penantian
terima kasih atas toleransi
terima kasih atas segalanya

~

Selasa, 12 Oktober 2010

charlie~

Reaksi: 
semalam tak masuk kerja
pas jaga pmr trus g alamanda
heee~

pilih punya pilih

kami decide nak tgok citer ni 

Charlie St. Cloud
kisah kasih sayang adik beradik
sangat2 menyentuh perasaan
lalalalalalalala~



sangat sedih okeh!
dari awal cerita sehingga ke hujung cerita
dok menangis aje

tak rugi rase bile beli tiket


Isnin, 11 Oktober 2010

kalah lagik!!!

Reaksi: 

erkkk
saya kalah
kalah dengan jayanya
sob..sob..sob

saya dah cakap,
tak nak..tak nak..tak nak
tapi


comel kan? 

tgok 2, sangat comel


agak2 saya pakai uniform camni g skolah ok x??

sori cik albab, 
saya terpaksa curang
saya terpaksa memadukan kamu
sebab dia sangat comel

uhuk2
ok la 2 kan
temankan saya dok dalam cik albab diam2
~
huyooooi

hish..macam2

Jumaat, 8 Oktober 2010

edisi makan-makan

Reaksi: 

tadi kat skolah ade potluck 
erkkkk

bruuuuuuuuuuuup
makan aje kejanya sebab saya xde kelas arini

menu saya untuk 1st round
makaroni+lemang+rendang daging+kuah kacang

2nd round
nasi+mee+semangka+sotong sumbat

3rd round
nasi+udang masak lemak

hoi hoi
saya ke ni???
kawan2 saya paksa saya makan tau
dorang kata
akak tengok siti ni kurus je
makan la lebih2 sket
ape lagik, 
pulun le banyak2..hehe

saya nampak cupcake


akak yg saya mintak tlg ari 2 buat kan sample 
weee~
sedap tau
saya kata, akak leh tak wat camni?


die bukak mata..erk!!!
ti, pelik la ~kang teperanjat org
saya senyum

pelik kan unik kak:))

Khamis, 7 Oktober 2010

kalaulah

Reaksi: 
k

ka

kal

kala

kalau

kalaul

kalaula

kalaulah

..

kalaulah kan??




penatnyer surveyyyyyy!

Ahad, 3 Oktober 2010

akan datang :))

Reaksi: 

hujung minggu yg sungguuuuhhhhh mengenyangkan
bruuuuuuuuuuuuuuuuupp
alhamdulillah
:))
sana sini ada saja jemputan rumah terbuka
sampaikan perut dah nak membuncit
ekekekeke


next week ada lagik, 
kat Kg. Sg Ramal, majlis 3 in 1
insyaAllah kami bergerak skali 5 kreta
hui hui
cam kumpulan lanun ali baba

next week akan datangnya pula
jemputan kawen di sg buloh
:))
insyaAllah kami skali lagi akan ke sana

oh ya, 
esok sehingga 11.10.2010
saya akan berkampung di Puchong
huyoooooi
tadi g survey jalan
huyooooi
ponin den
tQ pada kawan saya
len kali tunjuk jalan sampai sesat ye

(^_^)


anak2, kerja yang saya tinggalkan jangan lupa buat ya


Sabtu, 2 Oktober 2010

pakej rehatkan minda

Reaksi: 
malam tadi saya mimpi mak dan abah
bangun pagi2 dah terasa nak balik johor

inilah syurga dunia saya

eh eh eh
baru teringat ada majlis rasmi hari ini
penyampaian sijil kadet sekolah

tahniah anak2
tahun depan jumpa lagi ye

sayalah yang paling menyerlah :))hehe




erk..apakah???
:)) 
insyaAllah