Ahad, 17 Oktober 2010

selamat hari kelahiran


15 Oktober 2010
Jumaat
SMK Seri Serdang

selamat ulangtahun kelahiran :))


tak nak bebel banyak2
sebab banyak keje
cume nak cakap

TERIMA KASIH ANAK2
(wanie, qiera, shake, ifa, izati, alia)
atas suprise besday party
:))
terharu sangat2, nak menitik air mata
tp saya kena tahan 
kan kite kena selalu hepi

memang tak sangka..sangat2 tak sangka
sayangnya saya kat mereka2
:))


Alhamdulillah kerana saya masih diberikan umur dan kesihatan yag baik
terima kasih Allah

untuk mak dan abah,
terima kasih kerana membesarkan saya

buat teman2,
terima kasih atas ucapan dan doa

untuk anak2,
semoga semuanya berjaya dalam PAT nanti

untuk cik albab,
terima kasih kerana menjadi tunggangan saya

untuk cik teddy,
terima kasih atas kesabaran
terima kasih atas penantian
terima kasih atas toleransi
terima kasih atas segalanya

~