Rabu, 27 Februari 2013

dah boleh jalan!

Reaksi: 

beranikan diri

.
.
.
.
nekad 
.
.
.
.
.
pam susu siap2
tinggal aufa kt rumah dengan mak
.
.
.
start kreta
vroooommm~
g pasir gudang ngan kuya..abah juga
.
.
.
abah jd komando so saya yg drive

mmg nmpak keje gile
tapi kena nekad
tak boleh ikut sgt badan yg tak berapa nk sihat
saya kena kuat untuk aufa
xmo mak n abah buat semenye untuk saya
byk cantik muke ko nk memanja segala bagai!!!

capai itu.capai ini.bayar
siap kne pau ngan kuya T_T

tgok2 hp..kekonon yg ganti yg hilang tu
berkenan
tapi
kne tunggu suami balik
sbb selalunya suami beli dgn akal
berbanding saya yg utamakan napsu
haha
mengaku ye!


abg manje..cepatla balik
pas aqiqah anak kite g ye
=)



Ahad, 24 Februari 2013

tabahlah duhai hati

Reaksi: 

Terkadang ALLAH SWTmengambil sesuatu dari kita,

 kerana DIA berkenan untuk menggantikannya dengan yang lebih baik.

Namun,kita terlalu naif 
dengan menggenggam erat sesuatu yang kita anggap amat berharga 
& tidak ikhlas bila kita kehilangan ia. 

Padahal kita tahu ALLAH SWT takkan mengambil sesuatu dari kita 
melainkan DIA akan menggantikannya dengan yang lebih baik


Ya Allah yang maha mengerti
permudahkanlah perjalanan ini
andai ini permulaan kepada pengakhiran
berilah yang terbaik kepadaku 
 

Jumaat, 22 Februari 2013

bukan jodoh kami

Reaksi: 
tgok kiri kanan
enset abah.enset adik.enset adik lagi

pandang aufa
adik amek gambo aufa dengan enset 
juga enset adik.

tarik napas dedalam.
redha.pasrah
itu bukan rezeki saya

cuma agak kecewa bila terlalu banyak kisah
kisah kami.kisah aufa

astagfirullah..astagfirullah
kenapa perlu terlalu kecewa
sedangkan byk lagi nikmat yang Allah beri
yang patut saya syukuri


senyum
cik abg manje, carikan the new one eh
brand htc..xmo samseng lg
nanti saya nangis

pada yang ambil,
saya halalkan hak saya pada kamu

errrr..cuma kalau boleh pulangkan sim card n memory card


aaaahhhh..harapan♥


Isnin, 18 Februari 2013

rutin

Reaksi: 



rezeki mama..rezeki aufa jugak




rutin harian dlm pantang
:)

Khamis, 14 Februari 2013

jangan..jangan berhenti untuk berharap

Reaksi: 
Ya ALLAH, 
janganlah kau jadikan kami 
orang2 yang kufur 
atas nikmat yang KAU berikan percuma

##

terima kasih Ya ALLAH atas rezeki ini
terima kasih Ya ALLAH atas kurniaan ini

sesungguhnya ALLAH itu maha mendengar
mendengar setiap bisikan doa hambaNya

benar, doa itu senjata mukmin
sungguh, zikir itu kunci rezeki
sungguh, waktu dhuha itu wujud

terima kasih Ya ALLAH

##

Rindu pula nak g keje, masuk bengkel, bg homework belambak2
tapi
bila tengok lirikan mata aufa
ahhhh...lagi rindu bila aufa ngempeng tiap malam 
mintak dipeluk
mintak didodoi
mintak dikucup ubun2 tiap kali lepas menyusu

laisalahamindunillah hi khasyifah
laisalahamindunillah hi khasyifah

Rabu, 13 Februari 2013

insan..bukan insang ikan

Reaksi: 


bila Allah anugerahkan 2 insan yang paling hebat dalam hidup
syukur alhamdulillah

sungguh cantik peraturan Allah

aufa baru je keluar dari alam rahim

untuk suami,
walaupun adakalanya kita lalui saat2 yang sukar,
terima kasih atas kasih sayang yg tiada batas
terima kasih atas cinta yang berpanjangan
terima kasih atas doa yang beriringan tiap waktu
terima kasih atas rindu yang berterusan

buat aufa,
kamu sungguh bermakna buat kami berdua


cepat2 membesar ye kakak :)