Khamis, 21 Jun 2012

A..B..C

Reaksi: 
makin dekat tarikhnya, makin pening.
eh bukan pening..tak tahu nk buat pilihan
nak bg yang A atau yang B atau yang C

dipendekkan cerita, hari tu kami berjalan-jalan
lalu la depan kedai jam
kusyuk mata dia tengok jam
nk cari jam jogging katanya
dalam hati : nagada2 kan ~ hahaha

 saya ada perasan dia berkenan yang tu
sangat hensem ok jam tu
harga????haha tak berapa ensem
tapi untuk dia..rasanya tak salah kalau pejam mata

so, ada gak goggle beberapa gambo kt tenet
tetiba ada bentuk yang saya berkenan
tapi
takut dia tak berkenan pulak~



ni siap ngan GPS..kot2 sesat time jogging kan

 hitam itu selalu menarik & cool kan~

osem!!tapi tidak pada harga..kiki..kena pejam mata la gayanya~
 
 sepertinya..tidak mengecewakan



lepas tu, selang beberapa hari, kami berjalan lagi
biasala..masa berdua ni la nk berjalan kan

singgah kejap kedai kasut
katanya dia berhajat nk cari volleyball punya kasut

ok
saya cari..waaa~sangat osem bila dia pakai
RASANYA la~

 cool kan~

sangat berkenan yang ni!!!

kadang2 terpikir, buat apa nk pakai kasut beratus2 
padahal pakai kt kaki je
TAPI
dia sangat aktif main sukan
seolah2 tak boleh dipisahkan
so, nk selesa kena la bagi yg mahal2 kan
*agak.nya.la*
kadang2 tu dia tanya saya
nak bulat ke nk six pack?
kakaka..ohh tidak rela perut kamu membulat sayang~
so, saya rasa perlu bg dia masa untuk bersukan

and now, terpaksa decide nk bg yg mana satu
erm..tak tahu nk bg yang mana sebenarnya
yang A atau B?
ikut hati nak bagi dua2
tapi mcm tak relevan la pulak
kalau tgok poket, boleh rasanya
tapi pernah ke bg hadiah serentak 2 sekali gus??



*kakak dah tanya, nk kirim apa masa dia nk g obersee*
saya kata
*baju2 baby boleh??*

atau saya bagi dia hadiah ni boleh x??