Selasa, 17 Ogos 2010

ini jawapan bagi soalan kamu :)

cikgu, cincin batu 2, ape maksudnyer..hehehe
:takde kena mengena dengan pernikahan.pertunangan.risikan atau yg lain2:

cikgu, gambar mase ckgu konvo?hehe
:haip..itu abg cikgu dan abg ipar cikgu serta abah cikgu:

cikgu, mase cuti hari sabtu?hehe
:saya balik kg...jenguk mak abah yg dirindui serta adik2 saya:

cikgu, bile cikgu nak kawen~hehe
:(cemas..)dah sampai seru saya kawen la..perkara baik saya takkan simpan:

cikgu, nampak ari 2 kat mines..hehe
:haip, itu kawan satu UPM..kebetulan kawan perempuan g toilet..tinggal cikgu melangut kat meja makan sedang makan dengan lahapnye~aiyakkkkkk:

cikgu, selalu senyum2 dengan EN.!@##$$
:kawan sekerja merangkap jiran meja..dia sudah berbini..harap maklum:


cikgu, yg hantar buku kat cikgu kat gate skolah hari 2
: kawan cikgu yang mengajar kat smk seri kembangan.dia pinjam buku cikgu:


anak2
udah2 le..penat nak menjawab
doakan saya bahagia selalu bersama kamu
:)