Ahad, 8 Ogos 2010

mahu pil MUDA...bukan pil KUDA

Reaksi: 
saya nak senyum boleh??
sebab?
arini saya boleh makan.tdo.tgok tb sesuka hati
sepenuh masa diguna bermalas-malasan di rumah
selalunyer saya sibuk
ade je akiviti yg luar biasa
ok la kan...rehat 1 hari jek
dari xrehat langsung kaaaaan~

bile dah bermalasan, saya godek2 laptop comel saya
heeeee......tetibe nak perasan muda la...

cuba cari saya:)

berdasarkan gosip2 sumber yg sah, majoriti kawan2 saya dah berkahwin
ade yg dah beranak 2,3...
seronok je nampaknyer ade family pada usia senja muda ni...hikhik
kalau xkawen lagik pun, masing2 dah bertunang
kawan2...rindu la
:)
saya????
haip..jgn tanya
kang saya lempang

tgok2 lagik, heEEE~
 weh imran..pasal pe tak nampak muke ko...wakakaka

teringat time jadi budak skolah
tak kisah montel mana
tak kisah comot mana
yg penting...saya g skolah dan jumpa kawan2
duduk kat skolah...bergosip2..gelak2..makan2..
:)

ngan moon~pembekal stokin belang2 saya
masa ni saya tingkatan 6 atas..tahun 2004
pas amek STPM..
walaweh...rindu seh
ngan geng2 nasik lemak
nasik lemak???
dulu mase skolah, mesti kirim kat kawan bli nasik lemak
kat pasir gudang..kedai pe..saya lupa
pastu makan ramai2 dalam kelas..hik hik
bile pengawas marah, saya bulatkan mata
sebab NAIB PENGERUSI PERTINA...ade hak untuk tak turun rehat
(salah guna kuasa ok jugak kadang2...hahaha)


tetiba saya jadi rindu
rindu ngan kenakalan masa skolah
rindu ngan uniform skolah
ehem..ehem...
esok nak g keje pkai baju skolah boleh x????
tutup aurat jugak kaaaaaaan~

teringat ceramah masa LDP,
kalau kita rasa kita muda
kita akan jadi muda, nampak muda....
hehe...tak salah kan kalau saya PERASAN MUDA~