Ahad, 22 Ogos 2010

nur nilamsari

mata tak boleh nak lelap..
teringatkan adik2 kt umah~
mak xde..tdo hospital sebab jage nenek
sejak awal ramadhan lagik
adik2 bersahur dan berbuka tanpa mak
ish...sedih bebenar rasanye..
segala urusan abah dan adik saya yang nak amek STPM uruskan
rase macam perit jek.. T_T


masa nak balik tadi, 
adik paling bongsu dok kat pintu
sedih jek..saya dah takleh nak tgok muka dia
sayu sangat2

bila nak salam, 
dia masuk dalam...carik kain batik mak
sob..sob..sob
sedih sangat..
dia tak cakap ape2..just lap air mata
saya????
toksah cakap la..sampai ke JB dok menangis lagik

sebelum balik, saya siap2kan dia
baju sekolah untuk esok
beg, buku, segala menda
sampai skang saya terpikir
esok dia sorang2..balik sekolah dan nak ke sekolah agama
sementara nak tunggu kakak n abg dia balik sekolah
hurm~sedih..macam nak mintak cuti sebulan!

malam tadi tdo setilam dgn dia..
sempat gak berkongsi cerita
nilam~nanti lagik 2 minggu akak balik tau

saya nekad..nekad...nak mintak transfer balik JB
doakan saya :)