Khamis, 5 Ogos 2010

kisah semalam

Reaksi: 
hari ni saya buat amali elektronik
dorang kena memateri
ha3~
mengigil2 tangan
siap nak upah saya
haip!

ape yang saya nak cerita ye
pasal semalam~ye SEMALAM
hik hik hik
terasa nak naik darah dibuatnyer

semalam, saya ngajar KH bg 1 rasional
alkisahnyer bertentangan dengan kelas saya 4 dedikasi
saya nampak plastik kuning bergerak..laju..dari belakang kelas menuju ke hadapan
hik hik
saya g ke tingkap,
saya nampak hikmal pakai plastik kat kepala
adoyaiiiii~
saya senyumkan saja... :)
mmg xleh nak watpe..dari die bising..alahai~
sabar aje laaaaaaa

Semalam jugak,
saya relief kelas 2 rasional...
adoyai..ponin kepala ngan abu zahid..
dok men telefon mainan ngan kawan2
..roger lady gaga..roger..
..ok lady momot..teruskan berita..
..mamy muda ada kat kelas,,hati2...nanti kena cubit
adoyaiiii~
saya cubit abu!!!

semalam lagik
saya turun dari kereta
...cikgu~lama tak jumpa...rinduuuuuuuuuuuu~..
saya pandang dia
semalam kan saya ngaja kelas awk
?????

adoyai...
kadang2 dorang ceriakan hari2 saya
lihat sikap anak2 even dah 16 tahun...buat saya tak sabar nak ke sekolah hari esok
hik hik
anak2..bukan xleh nakal
ikut kamu la nak nakal mane
tapi ingat!!!!
jangan sampai langgar peraturan sekolah
jangan sampai langgar disiplin sekolah
esok,
saya tak sabar nak ajar topik TANGKI SIMBAH
:)
tak sabar tauuuuuuuu~