Selasa, 24 Ogos 2010

hati yang sengaja kau kotori



Wahai Allah, kami mohon perlindungan kepada-Mu 
dari rasa sedih dan susah,
 dari rasa lemah dan malas,
 dan dari sifat pengecut dan kikir

ya..saya memang sedih..terasa nak menitik air mata
aik..
apehal cik siti??

~

6 jam yg lalu...
siti, kamu nak dengar?
nape wak?
bla..bla..bla..lagik la bla..bla..bla..
isi kandungan kne off record sebab ni agak sensitif

Ya Allah, menggigil badan saya
terasa nak menitik air mata

saya terduduk..terdiam seketika
saya pandang jam..baru pukul 4..kelas saya bermula jam 4.45
tapi apa yang kawan saya bgtahu td betul2 menyentap hati saya

saya ke koridor..cuba mencari ketenangan
saya sedih bila memikirkan apa yg kawan saya kata
....
tapi ada benarnya
saya dah nampak dengan jelas sedikit demi sedikit

Ya Allah, kau berilah sinar kepadanya
agar dia tahu,
betapa sempurnanya agama MU