Selasa, 7 Mei 2013

sangat marah ni!

Reaksi: 
korang marah tak

marah tak
 
marah tak

bila tgok budak berterabur tercicir2 keluo kelas

sakit mato weeeyy

tak kisah la

ape pun skali ko

toksah la nk taksub sgt

dok jerit2

itula.inila
 
tapi hak budak dinafikan untuk dapat pendidikan
 
geram seh
 
ko tu cikgu
penjawat awam pulak tu
 
kalau rasa pemimpin kite xbetul
 
so 
kite main peranan
 
ajo budak ni ikut landasan ikut yang betul
 
bile dah beso jadi org yang TAK MUDAH LUPA
 
jadi orang yang reti BERSYUKUR
 
jadi orang yang TAK MEMECAHBELAHKAN 
 
ye
 
cakap bebanyak pun tak guna
tak berubah kerajaan tu mcm yg ko nak
mati sampai bebuih mulut pun tak naik parti yg ko suke sgt tu
plis la wey
jgn kerana taksub ko tu
tergadai masa depan anak2
sebab?
ko takmo masuk kelas
dok pang pung pang pung bangsa agama la sgt
 
poninnngggg kepala ni
dengan bengkel
dengan kerja kayu
dengan rotan kejo budak
berpoluh2 satu badan ni
 
adoooiiii
 
 
*lain kali la ye*
 malas dh nk layan ko mengumpat
sakit tingo den ni ha