Isnin, 20 Mei 2013

.mode cuti sekolah.

.comel kan.
#mula rindu nk balik JB#

lusa last day sekolah
sebelum 16 hari bercuti panjang
wehuuuu
seronok kan bila dengar cuti tu
TAPI
saya tak cuti pun
kena pulun buat kerja

pertamanya
layar cemerlang anak2 ting 3
kena buat kelas tambahan
sepanjang minggu
dengan teknik menjawab segala bagai
aufa kena berkampung kt sekolah  jugak la gayanya
nasib
nasib
suami ada sukan
xla bergaduh nk rebut cuti

keduanya
ops bengkel
muahahahahha
saya terjebak&ditangkap
sebab buang byk brg2 bengkel
bengkel i, suka hati i la kan
kakakakakaka
so
anak2 ting 2 yg tak lepas standart markah yg saya tetapkan
sila sinsing lengan baju, kemas bengkel i ok
nanti i belanja makan kt wazer maju tu

ketiganya
karnival pendidikan
osemmmm!
buat beso2 kot
ye, KJ yg ensem tu jd VVIP kami
sebab KJ nk dtg, kena la kan i jd MC gojes
kena design itu ini, submit paper work
oooo
time cuti sekolah i pulun ye

keempatnya
jadi full time housewife, full time breastfeed mom
untuk kamu aufa&baba
saya rela jadi supermama
 
lepas minggu pertama cuti tu
kami balik Sg Buloh pulak, rumah kuarga mertua
mmg terasa tak dapat nk tolong byk
tak boleh nk curik2 masa
sbb mmg full jadual kami laki bini
suami full time training men basikal/week
masa untuk sama2 kami bertiga pun terhad
 nk harapkan saya balik sana sendirian mmg xla kan
xreti nk drive jejauh bila berdua je ngan nopa
dapat die nk netek?
hahahaha
mana nk cekau!!~
 
lepas abis majlis kakak ipar
baru saya balik JB..seminggu...kikikiki
tu pun suami dh kena g GANU
saya balik JB ngan adik yg kebetulan rajin nk jalan2 kt KL yg sesak tu
ahh..cepatla hari itu
mahu jumpa kuarga di JB
sekejap pun jadila
sebab lepas ni mmg susah dh nk balik

hari sukan
hari jogathon
hari karnival pendidikan

fuuuuhhh~