Rabu, 29 Mei 2013

ikut@tinggal

bile musyuk kate

"nak ikut x yang"

errrrr

NAKKKK
tapi tu dalam hati la
dalam hati je
tak tercakap kt mulut

pikir2 lg
FAIL DISIPLIN xsiap lg
SURAT GANTUNG tak masuk fail lg
PAPER WORK xsubmit lg
PAPER EXAM xsiap lg nk buat analisis

wehhhuuu
nak ikut g ganu tu
nk makan kopok lekor sampai buncit
sampai dah xboleh nk merajuk2 bile duami malas nk g cari
nak cari baju batik bebanyak
tapi
zahirnya, saya tak mampu
kerja menimbun

ekceli boleh buat masa naik sekolah nanti
tapi
malas nk terkejo2
pastu xde masa nk ngepam
pastu membengkak pastu sebuk call laki ngadu sakit
die ape tahu kan?
hahahaha

so, cuti ni kena pulun habis2
nasib nopa memahami
pas kenyang menyusu
bagi je mainan die nanti die main sensorang
bile bosan die panggil mama die
uu..uu..oo..oo..uu
nk ajak main sama pastu die tido
haih..rindu anak mama la


errr
sikit pesanan

buat somebody ke someone ke atau ape2 some la
yang penting kamu

saya setakat ni byk menggunakan secara alami
atau lebih lagi secara tradisional untuk penjagaan badan
 pun untuk menyusu jugak
saya hormati urusan kamu yang nk meniaga
sangat hormat dan menggalakkan
TAPI
sampai paksa2 saya tak suka
ye
saya akan guna produk awak jika saya mahu
masa tu awak tak perlu cari saya
saya yang akan cari awak
tapi buat masa ini
waktu ini
saat ini
saya masih selesa dengan cara tradisional mak saya
kalau waktu untuk bekerja ada, so masa untuk badan sendiri mesti ada kan
:)