Isnin, 3 Disember 2012

sepuluh kali suka...yang sebelas kali SAKIT woooo~

Reaksi: 
 harini pepagi hari dah kuar g KK Rasah..bila sampai awal, dapatla giliran yang awal kan..masa ni saya datang untuk scan anak mama yg dah 33w...turn no 1..bangga x?hihihi..kalau cek perut, saya buat kt KD Mambau..ok, kat sana saya tak pernah amek giliran sebab yang cek saya tu dah jadi geng~datang2 trus wat checkup..bukan birokrasi tapi rezeki namanya :)
 
ini bukan dokter biasa yang melayan saya..dokter baru..so, makan masa lama sket la bila dia cek saya..BSP..HB..ANEMIA..KAKI BENGKAK..IBERET..apa2 lg la..lembut je orgnya..suka2

lepas sesi intebiu tu, dokter bawak saya g scan anak mama...waaaaa~berat anak mama dah nak cecah 2kg..kui2..berat dah~patutla mama dh tak boleh nk lasak2 sgt..untuk scan perut saja, dokter ambil masa hampir sejam lebih!!!bayangkan~punyalah lama sampai sejuk perut..dahla sejuk, gel yg dokter letak tu pun dah dekat setengah botol..banyak giler kot sebab????anak mama xreti dok diam..gulik2 sana..gulik2 sini sampai dokter pun naik fedup nak amek ukuran dia..nasibla kan~pandai anak mama nk soh mama baring lama2..hihi~lasak macam baba dia la kan~

dokter tengok kedudukan plasenta, ukur air ketuban, tgok keadaan anak mama..ye, anak dah menghala ke pintu rahim..dup..dup..dup~masa untuk berdebar2

habis2 tu, saya ingat nak buat HB kt KD Mambau tapi dokter mahu saya buat kat KK Rasah..berserah je la sebab kalau kat sini kena amek darah dalam botol..banyak wo~kalau sebelum2 ni xla sakit mana tapi buat kali yang kesebelas(special kes amek darah byk kali) sakit gile kot..misi tu ganas gila ..xpernah sebelum2 ni darah kuar sampai kena kat baju tapi kali ni siap dengan pakej bengkak n lebam~wuuuuuuu 

ok, nak mengubat tangan yang sakit, suami bawak makan capati yang mabeles kt seremban pastu baru g KD Mambau nak buat cek perut..terima kasih baba temankan saya sepenuh masa :)