Selasa, 25 Disember 2012

Nostalgia

Reaksi: 
singgah2 blog kekawan
main letak2 gambo paling bermakna masa kt UPM dulu
ok..sememeh je muke
saya??

ye, ingat lagi tak masa ni?
pas abes sulam pokok durian kt kebun 4
tanam.siram.tagging 
kita reramai pakat curik rambutan


aduh..xde rasa bersalah langsung
dah makan kenyang2
baru pikir "eh, tak salah ke makan rambutan curi?"

pas licin..dengan rasa agak ketakutan
 tepon skandal yang kebetulan keje kt kebun tu
skandal pada masa itu je ye..senang nk minta apa2

:awak, kami AMBIL rambutan kat kebun 4 tepi k6, minta halal eh:
dia?
tak kata apa2 cuma pesan, lain kali jgn buat lagi

kawan2 kemain suka!!

lain kali??saya tepon dia minta hantar rambutan saja
hehe..bila ada jumpa dia dlm FB
mesti dia igtkan saya tentang tragedi tu

awak, selamat pengantin baru
moga kekal ke alam syurga 
:)