Jumaat, 7 September 2012

alhamdulillah Ya Allah~

semalam g KK Rasah..dapat giliran pertama tau
semangat kejutkan suami awal2 pagi sbb nk dapatkan giliran awal 2001
kali ni saya tak cuti sebab PK1 benarkan saya amek time slip
jimat cuti..terima kasih Datin~

masuk2 kt bilik Dr, saya tanya "Dr, suami saya nak tgok boleh x"
Dr senyum..barangkali faham keterujaan suami
bila Dr  mula scan..
kami nampak kepala dia
kami nampak abdomen dia
kami nampak kaki dia
kami nampak tangan dia
kami nampak mata dia
kami nampak jantung dia
subahanallah..ada anak kami yg sedang membesar dlm rahim saya
bergerak2 sampai Dr penat nk cari posisi dia :p

bila Dr nak tgok jantina...
saya pandang suami, suprise kan~
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

..
..
..
..
.
..
.
..
..
.
..
.
..

anak baba & mama nk kasi seprais juga rupanya
dilipat kaki dia rapat2
malu kot nk tunjuk 'itu' kat kami

suami mulanya ajak saya g scan kt swasta
tapi mcm biarlah jadi rahsia kan..
barulah lebih eksaited nk tahu

biarlah..apa pun jantina yang Allah berikan kepada kami
kami bersyukur..yang penting saya sihat..kami sihat
Allah lebih mengetahui apa yang terbaik buat hambaNya~


*kalau mama&baba kerja dengan masyarakat, mama&baba doa supaya anak mama&baba sama2 dapat tolong masyarakat juga*