Khamis, 3 Mei 2012

mari berkebun!

 jom menanam sayur!
love our earth!!

tetiba..semangatt kannn~

memula saya plan xmo menamam memandangkan keadaan yang tak berapa mengizinkan
tapi
bila pikir ini tanggungjawab saya
so..i say YES!

walaupun pada mulanya agak fobia
saya bleeding bila buat batas kt sini

tapi, saya gagahkan juga
bile keadaan agak terkawal, saya buat balik kerja2 amali

alhamdulillah..Allah perkenankan doa saya
mudah..walaupun budak bandar, mereka boleh sebenarnya



Batas Delima : Jun Jet&Way Hong
dorang kena tanam kangkung
 

ni batas Zamrud : Aisywarya, Rafiah n Saraswaty
masa ni saya kata : tak boleh guna cangkul!! sbb letak sepah2
dorang ni tanam kacang panjang renek
amek kau guna tangan buat lubang

ossseeem kan~ batas dorang kemas :)
ni Batas Topaz : Hana, Faris n Aimin
dorang plak tanam bayam hijau

ada lagi beberapa batas saya tak sempat amek
keseluruhan, saya sangat puas hati!!!
:)


#someone getting married very soon, btw congrate#
itupun terpandang fb rakan..agagagagagaga