Ahad, 27 Mei 2012

bye2 SMKSS part 2

Reaksi: 
terkedu!!!

ah..tak sangka ada seprais untuk kami berdua
tiba2 dijemput naik ke pentas

tup2 lepas drama guru2, dorang bukak lagu sedih
ahhhhh..sadisssss

dari mula bukak lagu, sampai habis lagu
saya dok nangis aje
sedihhh wooo~
saya n kak azri(pakai tudung coklat)

siap2 soh bg ucapan
masa kak azri, ok je 
saya?? hanya air mata
budak2??? senyap!!! sunyi sepi dewan


ala...
tak berpeluang nk membebel mcm selalu
so, saya nk ckap jugak kat sini



:terima kasih untuk semua kasih sayang yang diberikan kepada saya terutamanya ahli keluarga sesi petang, yang banyak berkongsi semua rasa..jujurnya, saya belum bersedia menghadapi perpisahan ini, doakan perjuangan saya di bumi negeri sembilan dipermudahkan ALLAH:

ex student saya yg skang di ting 4

:buat anak2 cikgu, cikgu halalkan semua ilmu yg cikgu berikan, doa cikgu sentiasa mengiringi langkah kamu,  moga satu hari menjadi insan yang menyenangkan orang lain:

:untuk anak2 2 Amanah, siapa pun 'ibu' kamu lepas ni, jaga tingkah laku, jaga pergaulan, jaga kata2, kamu tetap yg terbaik dalam hati cikgu:

sememeh sbb kuat nangis :'(

mesti tertanya kan??kalau tak sedia kenapa mintak tukar??

"..posisi yang terbaik untuk seorang steri adalah di sisi seorang suami.."
dan
ini mungkin rezeki anak kami nk membesar depan mata mama&baba


to be cont agaaaain~