Jumaat, 3 September 2010

esok..saya mahu pulang :))

tadi masa kat skolah, de sesi salam2
trasa cam hari raya lak
peluk sana, cium sini
opssssss~
ni dalam bilik guru jek tau
akak2, sebab saya paling muda
selamat bercuti ya
semoga selamat pulang ke kampung
tak leh wish selamat hari raya lagik sebab dlm mood puasa :))
saya ditanya soklan cepu cemas!!
siti, pas raya bertukar status ka??? :))
hamboi..hamboi..!!

untuk hari ini, saya hanya ada 1 waktu
2 lagik kelas relief,
klas yg saya relief 2, kelas moral
mula2, kelas sunyi sepi sebab dorang tahu saya cmana
bila kluar, Tinesh a/l Thiru kejar saya
dia kata
::cikgu, selamat hari raya::
dia hulur tangan mahu salam
:)) terima kasih

baliknya saya dah jadi macam artis
dikerumuni anak2..suka tau
terasa macam miss world seri serdang
hehehe :))
ilyas (penjaga kreta saya)..terima kasih sebab susah payah cari saya

untuk anak2
selamat bercuti
manfaatkan masa cuti kamu
jangan sakiti hati ibu dan ayah
daaaaaaaaaaan paling penting
ulangkaji jangan ditinggal
naik sekolah ada PAT..

selamat berpuasa
selamat mengejar keberkatan ramadhan


salam sayang,
cik siti