Ahad, 5 September 2010

ehem-ehem..ada jejaka di balik ALZA putih

masa perjalanan balik JB
saya singgah di Melaka..amek adik saya di UTEM
masa tu dlm pukul 600pm
pikir2, saya rasa perlu berbuka di Melaka
apa lagik, trus g maydin..bungkus makanan
pas berbuka, saya ke masjid Al-Alami :))
kul 815pm baru gerak balik JB

sepanjang perjalanan,
ehem-ehem
saya nampak saingan saya
alza putih menawan
mentang2 saya hanya si classy purple
nak dijadikan cerita, kami berlumba rupanya
lepas dia potong saya,
saya potong dia..hehe
macam 2 la kami sepanjang perjalanan bermula di Tangkak
sehinggalah ke tol skudai
hahahaha
xla mengantuk kaaaaaan~
tiba ditol skudai, dia buka tingkap..ehem2
kami berbalas senyum
masih ingat lagik JMC ****

bila pikir balik,
dia ni salah seorang fan club alza yg kat putrajaya ke?
aiyooo~

sang jejaka, saya masih setia :)