Khamis, 9 September 2010

abg polis!!! sila tangkap jiran saya :))

opooccoooooooooooooooooooooooot
terkejut tau i..hadoooooi

opooooooocoooooooooooottttttttttttttttt
hoi..adoyai

weh..aku terkejut sampai terkentut
hak hak hak..cam nak bagi pelempang maut kat adik
saya buat muka macam the rock
IT IS SMEEEEELLLLLLLLL~hoi..bau cam bangkai!

tangan ligat mesej kawan saya..dia POLIS
wak...datang sini, tangkap jiran saya...cepat
eh..eh..lupa..kawan saya kat sepang la..hihi

hish..
bunyi mercun sana sini..hadoi..terkejut tau
meriam buluh adik saya toksah cakap la
sampai habis blerang 2 kilo..haih..
tapi ni la suasana malam  raya kat kg saya tiap2 tahun
meriah tau~belum lagik ngan lampu pelita..
lip lap sana sini..
tak cukup dengan lampu, batang pokok pun dicat warna warni
hamboi..hamboi..~

esok, saya mahu ke hospital melawat nenek saya
rutin harian sejak cuti sekolah bermula
sedih???
mestilah tp saya kena redha
saya tahu, ALLAH lebih mengetahui

ops..lagi satu
buat teman baik saya
SELAMAT PENGANTIN BARU
dia akan bernikah pada raya kedua
apa2 pun selamat la untuk semuanya
semoga menjadi suami yg soleh..suami yang diredhai~amin
:))

teringat lagik kata2 dalam dialog SYURGAMU RAMADHAN
::kamu jangan terlalu bongkak, ego, sombong sedangkan semuanya itu hanya pinjaman dari ALLAH::
sedap kaaaaaaan dialog ni~
cam nak makann tv kat depan ni..wahaha

semua sekali, SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR DAN BATIN