Khamis, 15 Julai 2010

saya penat dengan karenah kamu

Reaksi: 
harini saya balik sangat~sangat lambat dari kebiasaan
hurm~
sementara tunggu cik albab panas, saya dok berfikir..
knape ek jadi camni??


3 jam yang lalu~
dari bengkel, saya menuju ke kelas 2 nurani:)
dalam kelas ni saya kena minum power root selalu
mmg aktif sungguh!!
okeh
kelas berjalan  mcm biasa
amir.nizam.haziq..haish..korang mmg sangat aktif berkuasa kuda

cikgu~
saya pandang kat luar kelas
kak yah panggil saya
dalam kelas dia ada budak bergaduh..minta saya selesaikan
erk~
nak x nak, saya g jugak
saya nampak budak2
penuh...berkerumun..cina, india, melayu
saya tolak yg lain
masuk kat bulatan tengah macam jet li x?
saya tarik mamat~dalam hati nekad!!!ape nk jadi..jadi la~
saya tolak wowo, tolak wowi..
saya tarik penyapu pada tangan mamat
huish,dorang ni mmg tgah kena rasuk dek setan!

kak yah citerkan hal sebenar
sementara 2, saya minta hanis panggilkan penyelia petang
gile ahhhh~lame sgt
ade riak2 nak panjangkan pergadohan
saya tolak mamat~pegang tgn die kuat2..tangan aku sakit tau!
wowo plak dah xtentu hala
budak2 form 4 turun..
katenyer nak jage saye..takut kena pukul
maklumla...cikgu nyer ni kecik
haih...terima kasih tp kamu meriuhkan lagi keadaan


sebab???
budak kecik 2, biadap dengan kak yah
mamat yg marah..backup kak yah
ye la, sape yg xhangin bile ade budak kurang ajar ngan cikgu die
tapi~
nape saye pulak yg terlibat????

balik, dok kat bilik disiplin...uwaaaaa~
sangat penat...bkerja seawal jam 8pg
sampai nak makan pun terpaksa kena lupa

sangat kesian kan???