Rabu, 7 Julai 2010

::saya janji::....teringat zaman kat upm dedulu..bila kena sain surat akujanji :)

aik..apesal tetiba kena akujanji ni??
kenapa tetiba sebut nama upm ni
hehe
ni seme gara2 report card day~
hari saya bertemu dengan client saya
macam2 ragam yang saya perhatikan
ada yg terkejut, gembira, sedih~
ada hampir2 menangis gak la termasuk cikgunya...kan saya ni sensitip!

 alhamdulillah
semenye berjalan seperti yg dirancang
daripada 37 orang, hanya 4 org yang tak datang
jenuh gak membebel~kih3
client saya datang seawal 7:30am
xpepasal saya guru yg terawal jumpa client
dan tamat pada jam 1.00pm~hebat kan bile bercakap tak henti2
masuk2 bilik guru, trus pulun makan tak berenti
:)


"janji depan saya, awak akan ubah keputusan yang macam ni
2 minggu lagik ade ujian setara
saya tak mahu yang merah2 camni 
janji???????????????
parent hanya mengangguk
anak2 tersenyum kelat
haih...
sayu tau bile tunjukkan result kamu
lagik2 tgok muke parent
mula la teringat yg di kampung
makkkkk!!!!abah!!!!! rindu~


tapi
saya dapat 1 pengalaman dan pengajaran baru
:)