Khamis, 8 Julai 2010

pelik sangat ke bila tak tengok bola bila musim bola....bila bila bola?

Reaksi: 
tet tet
:weh, tak tdo lg ke??:
blum lg~
:mlam ni ne ade bola. xkan ko sedih jerman kalah beb:
hurmmmm~saya terkeliru sket..kalau malam2 blum tdo lg, maknanya saya tengok bola ke??
dan perlu ke perkataan bola 2??

saya tanya arissa
cah, pelik ke acik xsuke tengok bola???
arissa senyum...nampak gusi2 yg belum dicemari dengan gigi :)

kalau g skolah, jiran tetangga saya adelah jejaka bujang 3
asyik cerita tentang bola jek
termasuk la si sotong paul 2
saya senyum kan saja
kang tak dengar, kecik ati
bila dia tanya, ko sokong pasukan mana
johor FC ~ wahahahaa boleh ?

daripada ko jd tukang ramal, kan baik ko kenyangkan perut kami

ntah, saya pun xtahu
kenapa ek tak suka tgok bola?
tapi selalu gak msg kawan saya
mane menang??
eh, nak tahu jugak ke
mungkin saya perempuan ayu kot :)
sebab 2, bab2 bola perkara terakhir
nasib baik dah nak final....lega~
kalau tak asyik cerita bola jek anak2 kat skolah