Rabu, 28 November 2012

mer..mer..merdeka!

Reaksi: 
330pm
paper 3 biology 
saya tanya budak : perlukan masa tambahan 10minit lg x?
saje je nk offer..bukan penah bagi pun..ON TIME 
ok..dorang eksaited lebih
xmo cikgu!!!

maka, dgn rasminya
merdekalah cikgunya dan bebudaknya
kikiki
jaga budak SBP ni lain
sgt2 hormat cikgu
moga anak mama ni cerdik juga ye nanti
insyaAllah



 tak boleh nk duduk lama sbb anak mama asyik mengeras aje

 seme lelaki kecuali saya dan anak mama mungkin :p

cute kan
beria2 die mintak helaian tambahan last minute
ghupe2nye nk tulis ini

sama2 syamim..moga awak dapat 10A+ mcm yg awak doa tiap hari ye


dah abis jaga pekse
cuti yg masih ada ni nk membersih rumah
pack barang2 nk pindah :) 
buatla ape yg patut kan
*berdebar2 sebenarnya bila due date makin dekat*
~


sangat teringin nk dapatkan cloth diapers
nak pakai part time je
time kt umah n cuti2 skolah
time kami keje je anak mama pkai pampers
suami???sangat menyokong idea isteri
cehhh~