Ahad, 25 November 2012

anak dara kakak

tadi kakak msg,

arissa dh xmo pakai pampers
tiap kali nk buang air, tiap tu jugakla nak mandi sekali

hamboi2 ko kecah!!
pembersih sungguh 
saya ckp kt kakak, die dh besola
dh jd anak dara kecik

the only one anak sdare yg ada
jugak the only one cucu mak&abah buat masa ni
dan tidak untuk tahun depan..muahahaha

mcm joker la cah!

 haih..rindu pulak acik nk sakat die

 bile balik kg, acik nai die je la yg die ajak nek moto


dan paling mengejutkan
cik jai (panggilan suami) adalah bf ecah
kiki..acik cemburu ok
kalau dh ade cik jai die..jgn harap die nk ngan saya
tiap kali jumpa kreta merah, dia kata tu cik jai
 cik jai die jela yg pkai kreta merah
kalau jumpa gambo fahrin ahmad, tu la cikjai die
ok cik jai..jgn nk kembang2 idung sgt ok

kanak2 yang saya jaga sejak dari 1st day die kuar
hoooo~mestilah sayang separuh mati kan

 minggu depan nk g serdang..acik nk belikan mainan budak perempuan
bukan mainan otomen nebius die tu
aaaihhh

  bile tunjuk perut kat dia
mesti dia angkat baju, tunjuk perut jugak
pastu kembungkan perut dia
konon2 ada baby jugak mcm saya
kiki
cmana eh bila ecah 'jumpa' anak saya nanti?