Khamis, 8 November 2012

khabar dari ausie~

Reaksi: 
isnin-khamis : jaga SPM
waaa~sangat sejuk perut bila jaga budak2 SBP
budak tak tido, cikgunya yang melelong2 nk tdo
moga awak semua dapat 10A+
insyaAllah :)

masa2 jaga SPM tu, saya sempat la wassup ngan kawan saya kt ausie
weee~khabar best dari die
set breastpump medela swing die bg harga $AU130
kalau convert duit RM...dalam RM380
murah kan...kalau kt sini set ni RM699 
alhamdulillah..murah rezeki anak mama


set pantang amway pulak dari harga RM276 saya dapat RM250
err..kakak saya yg mintak diskaun..kawan dia kan
alhamdulillah..rezeki mama dia pulak
insyaAllah hari sabtu ni dapat la kot

hujung tahun nanti dapat la~
moga susu saya banyak..insyaAllah
azam saya nak bagi anak full BF sampai 2 tahun
abang sayang...sila doakan saya


haritu saya scan kt klinik kerajaan
2D
errrr...saya nampak dia
dah besar...berat pun dah cecah 1.3kg
patutla mama mengah nk jalan2
masa tu dia sangat aktif
mengiring..menonggeng..melambai2
ditendang2 dia alat yang letak kt perut tu
dokter pun gelak2
wee~bahagia sangat
dokter scan rapat2 kt muka dia
saya nampak bibir mungil dia
macam suami..kiki..abg, jgn marah mama :)


err..cuti sebelas hari sebelum paper PI
sayang..jgn lupa amek cuti eh