Jumaat, 9 Mac 2012

suasana berbeza tapi cerita yang hampir sama

 sepanjang perjalanan pulang ke rumah, saya tak tenteram
asyik berfikir..berfikir

 ini update dr status saya di FB sebentar tadi

memang berkaitan dengan emosi saya
huhu..tak suka!!!

masing terasa basah tudung saya
basah dek air mata seorang sahabat
kan~saya masih dengar sedunya..sabar..sabar

 masih dengar hiruk pikuk suara insan itu
wahhhh~hebat!!!
hebat panas barannya..
hebatttt!!! mengamuk depan anak
hebattttt! percaya anak 100%
err..bukan anak tapi kawan anak
*&^%$#

okeh..kalau ANAK tu bagus sangat, pandai sangat..takpelah
ni sama je 2x5
betul mcm status saya

:KALAU DARI AKAR UMBI TAK ELOK, SAMPAI KE PUCUK TETAP XELOK:

 Ini kisah kedua:


tak nak cakap banyak2
cukuplah.....

:besederhanalah dalam apa saja:
:bercakap:
:bergaul:
:bermesra:
:menyampaikan maklumat:

apa2 saja mmg kena bersederhana
kalau taknak bersederhana
macamni la jadinya

terasa malu walaupun jadi pemerhati
bagaimana ya..duduk serumah
tapi hati tak pernah nak bebas dari unsur dengki??



sama2 kita renungkan