Ahad, 25 Mac 2012

hijabkan hatimu edisi 2


saya nak sangat update entry baru
nk berkongsi ape yg saya dapat sepanjang tempoh 2 hari
KONVENSYEN BIDADARI DUNIA
terasa malu nk melabelkan diri sebagai bidadari
tapi..saya tak malu nk mengaku
saya adalah bidadari in the making insyaAllah
:)
doakan saya ya kawan2
doakan supaya saya diberi kekuatan dalam ketakutan
doakan saya diberi kemuliaan di dalam kehinaan
doakan saya diberi hidayah dalam kesesatan
insyaAllah..saya memerlukan sokongan kamu semua

saya mahu berjihad!
berjihad membentuk anak2 saya di sekolah sana
saya mahu hijabkan hati mereka
hijabkan kemas2 


tapi sebelum tu
saya harus perbaiki diri saya dulu
saya mahu perbaiki hati saya dulu
saya mahu hijabkan hati saya dulu

doakan ya kawan2 :)
agar kita semua dapat menuju ke JANNAH ALLAH

“Janganlah mereka (wanita wanita) itu menampakkan perhiasan melainkan apa yang zahir saja dan hendaklah mereka ulurkan tudung kepala mereka di atas dada mereka.” Q.S. An Nur ayat 31 [24:31] 

TERIMA KASIH

*masih belum kesempatan nk berkongsi sbb kena bawa kontijen kawad kaki ke KKB*