Jumaat, 2 Mac 2012

Makhluk paling BANGANG

Reaksi: 
sangat geram!!!!!

tadi i jaga bebudak lari...LARIAN GEMILANG

xdapat lari, tgok budak lari pun ok la kan
 alasan xbg mo pengsan

ye..sangat sakit hati dengan insiden pg tadi

kisahnya macam ni
saya.polis.BBSM
kami kena dok kt CP 8
CP paling sakit sbb bebetol kt simpang 3
rasional letak polis sbb soh jaga simpang
nak tahu?
ada la 2, 3, 4, 5, 6 kerata yang dok langgar je arahan polis
dalam hati dh nak menyumpah bebukan
siap pasang niat nk maki hamun dah
bukan takat nk maki hamun..nak baling batu kt cermin kreta dorang
pesen yg tak reti paham bahasa
tak jaga langsung keselamatan org yang tak naik kereta
i mean..bebudak sekolah
padahal tahu je kawasan tu nk guna untuk larian gemilang

paling2 sakit hati
ada satu kereta ni
perempuan..bawak kreta wira
polis dah tahan sok berenti sbb masa tu bebudak lelaki kategori L3 lari
bebudak peralihan.f1.f2
die dok selamba masuk simpang
n lagi sket nk langgar budak i
bangang kan!!!
kalaula i ada kuasa
memang nk ludah kat muka dia
kurang ajar!
pastu tahu pulak nak pecut lelaju sbb polis dah tiup wisel masa tu
kalaula kan...nak je baling batu..geram..geram

dan kalaula tadi terlanggar ke ape...xke haru?

bila saya dok kt tepi jalan tgok mentaliti org2 bile drive kreta
oooooo sangat burok!
mcm bontot babun pun ade tp rasa bontot babun lg lawa
kesian bebudak i
pucat muka bukan sbb penat lari tapi TAKUT!

bile polis nmpak muka saya sgt tak kontrol cun
dia cakap
:kami hari2 hadap menda mcm ni:

tgok!
mentaliti 'org2 bukit' yg sangat SELFISH
yg suka pakai IQ tahap org bangang


**saya sangat sakit hati**