Jumaat, 4 Jun 2010

tak tahu

kul 6 ptg: kelas pertama dan terakhir saya bermula..saya masuk 1 erat.jage exam math ,paper 1..seperti biasa meronda dan meronda. penat berdiri saya kembali ke meja guru, okeh

bukak hp. ade mesej masuk......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

saya terkedu..GULP..GULP..mata dah berair, ingus lak meleleh, aiman tanya

cikgu, suami cikgu eksiden ke
(cait!!!bile mase aku kawen???)


saya hilang kata2..lemah rase 1 badan tp gagahkan jugak balik ke bilik guru..tQ akak2...kak wan, kak ila, kak pah etc~hurm..saya memang perlukan kekuatan...apa yang perlu saya kata?apa yang perlu saya buat?? separuh dari jiwa saya dah pergi jauh..jauh sangat dan tak terkejar rasanya


::kamu sedang diuji, belajar lah menerima hakikat::

kak, ketahuilah, adik akak ni tak kuat..betul2 lemah

dik, Allah menguji hambanya setakat kemampuan kita dik

kak, saya kehilangan separuh darinya


T____________T