Selasa, 1 Jun 2010

diskusi, aspresiasi dan air sarsi


harap2 inspektor blok xbukak n3 saya
(ini bukan post untuk MENGUMPAT..PAT..PAT..)

inspektor blok : weh siti, bulu idung kakak ko tercabut

budak baik : ??????

selalunye macam 2 la, hari2 yang dilalui pada saya sungguh nyaman mukadimahnye
inspektor blok selalu buat saya marah, geram, gelak2~yuhuuuuu

hari ini diskusi kami agak panas, sensasi, melatoooop

TAJUK : SYURGA ISTERI DI TELAPAK KAKI SUAMI
(hoi, aku belum kawen la inspektor blok)

inspektor blok membebel bukan2
saya risau gak
kenapa dia utarakan tajuk ini untuk berdiskusi???

budak baik : weh, xmo la cite...fobia i nak kawen nanti :D (erk...fobia?)

bukan nak maksudkan apa2
cuma sekadar diskusi separuh sedar
inspektor blok mahu saya bukak mata luas2


~

~



luas camni bole x inspektor blok??


auuuuuuw~tergoda u kan?

=)


ok~i bukak mata luas2 dah ni


yang i nampak
adik i, nurnilamsari
tengah lambai2...suruh i balik
xbg join kem akademik 2
hak..hak..hak

::inspektor blok, u jangan risau lebih2..cume u doakan je i boleh hadapinya dengan tenang..opsss~::