Isnin, 26 April 2010

s.a.b.a.r

bile terasa nak menulis, nk mencurah..kena pikir beribu2 lemon kali
boleh ke
kang kalo ade yg terasa macam mana??
ish
saya batalkan niat saya..saya diamkan
makin saya diam
saya dicabar berulang kali

..biarlah..
saya masih mampu bertahan
tapi
hari ni saya dah tak boleh nak bertahan
kesabaran saya makin terhakis
ish
kalo ade meternye...jarum dah masuk zon panassssss

tapi saya sabarkan hati
sebab
saya ada terbaca kisah Rasulullah S.A.W
betapa sabarnya baginda
menyebarkan dakwah biarpun berkocak darahnya di dalam kasut tatkala dahinya luka dibaling batu

sedangkan saya??
cuma dicabar dengan org2 yang terlalu pikir dirinya cukup sempurna

ohhhh~
saya masih mahu menahan sabar
memupuk erti sabar

tapi nak cakap jugak
::manusia sering diuji dengan pangkat dan harta..beringat2 la ye kekawan::

_puas_