Selasa, 6 April 2010

..

bile xde kelas, saya akan berangan meronda
memang hobi
okeh..xpayah ckp saya rajin :D

sebab terpaksa saya guru kelas 2 tettttt
so
saya mahu membelasah mencari pelajar2 saya kot2 ade yg memonteng

pas meronda sampai basah ketiak baju
saya ke kantin
yup
perut perlu diisi secara berlebihan kan??
saya join group veteran berpengalaman
.hurmm.

saya tinggalkan kantin

saya pulang ke meja cantik dan kemas
ada darwis
dia hulurkan saya sekeping helaian
tajuknya

GURU SEMAKIN TERANCAM

ish
saya baca
simpan elok2
saya doa
minta pada tuhan
moga siaran artikel itu tidak terjadi pada saya
dan juga kawan2 yg lain
cukuplah
kami cukup terseksa teruji dek kesabaran

membentuk manusia bukan mudah
bukan senang
penuh amanah
penuh tanggungjawab

.haih.


notakakitumit: sayang anak tangan2 kan okeh..sayang bini tinggal2 kan...ehem2