Khamis, 17 Mac 2016

cerita dr KK

Reaksi: 
tadi g checkup..main belasah je xikut app
pastu g pkul 4..haha..duduk kejap pastu nurse dh panggil

tapi harini ada cerita lain
cerita yg banyak teladan

biasanya dlm bilik pemeriksaan, akan dipanggil 2 org serentak
depan meja saya nampaknya ibu muda..sangat muda
dalam hati terdetik, bagusnya muda2 dh ada anak

tapi
tapi

tiba2 terdengar nurse kata, mak ayah tahu x awak ni mengandung?
ni nanti siapa nk jaga?
baby ni nk letak mana?
kt sini duduk dengan siapa?

terkedu kejap. terus xnak dengar.takut
tapi terdengar jugak

bakal ibu muda tiada pasangan yg sah!
sedih. pulak tu bila tengok gaya si bakal ibu
ALLAH..mudahan diberikan hidayah dan bakal anak akan diberikan keselamatan dan kesihatan
bukan nk kata dia tak baik..ye la siapalah kita nk melabelkan org kan
tapi berharap sgt agar dgn kejadian seperti ini akan mengubahnya..insyaAllah

ini dh kes yg keberapa-berapa kali dah
Allah..remaja kita sedang tenat
siapa yg perlu kita salahkan?

moga anak2 mama terpelihara dari musibah dan kejahatan seperti ini
nauzubillahhiminzalik~