Selasa, 9 Julai 2013

demam2 pun masih ade rasa nk sengih lebih ke telinga

Reaksi: 
bila diajak berbincang, suami suke time2 nk tido
kire mcm pillow talk la
katanya masa tu emosi sgt stabil
dah biasa pun
bila nk tido kami akan bebual2 dulu

semalam
lembut je suara suami..mendatar

:yang, cuti raya lama ke:
dalam hati dh tahu, ni mesti ade yg tak kena

:2 minggu lebih kot:

:raya ke4 abg kena g perak:
diam

:seminggu:
saya diam lagi
sedidh da...gile ko!seminggu lebih kena dok sorang2 kt seremban
sian aufa mama!

:ayg abg hantar balik JB je la ek:
:sepanjang cuti, ayg dok je JB..lagipun dh lama kan ayg tak balik JB:
senyum
kali ni tak jadi nak marah

maknanya dalam sepanjang tempoh cuti raya, saya ada dengan mak!
gila ko kalau tak suke!!!
cume kami ade ngan suami sampai raya ke3
:))



tapi titibe terpikir,
:yang, balik umah mak abg bile?:
suami yg diam..lama

:lepas2 abg abis kerja kt perak, kite balik la sg buloh:

saya plak yg diam,
yela~kang tak pepasal dicop berat sebelah
tapi..nak balik berdua je ke sg buloh tanpa suami jadi mati kutu plak
:dilema:


ahhh, lupakan dulu dilema, yg penting cuti saya mmg kt JB
:)))))