Rabu, 19 Jun 2013

aufa merajoook

Reaksi: 

haritu
aufa baangun pagi
pepagi hari
mama pun belum mandi nk g keje

xpela..baba ada, mama soh baba layan aufa
kalau xdilayan, dia nk ikut mama mandi

baba kuat tido
aufa kuat tido tapi suka bangun awal

die menjerit2 tepi baba
kikiki
mama dlm bilik air tgok kejap2
die merengek nk mintak dukung tgok luar rumah
kebiasaan nopa
even hari cuti
bila dia bangun saya akan bawa dia keluar rumah
tgok keadaan pagi hari
waktu subuh
nopa suka dan dah jadi rutin
tapi
haritu baba malas
kan baba kuat tido, mama pulak nk siap2 g keje

kali ni aufa menjerit
kuat mcm mama dia
hahaha
apa lagi, baba marah la nopa
kekonon je marah
tapi
aufa dh pandai merajuuuk

masa baba nk hantar die ke rumah pengasuh dia xmo tgok baba
asyik tgok tgn dia
baba panggil pun dia buat tak reti je
hahahaha
selalunya dia eksaited naik krerta baba die
sbb kreta mama dh jadi mcm skolah bergerak
sana sini buku, kertas, botol air

petang tu, bila mama amek die
die suka tapi bila baba tgok die
die xmo..hahaha

jenuh baba nk pujuk dia
sian baba
tapi mama yg kena marah sbb mama kuat merajuk
masa peknenkan nopa dulu
~
dasar anak mama kan

die dh boleh tegakkan badan tau!