Rabu, 31 Oktober 2012

Set berpantang ibu bersalin~

Reaksi: 
syg~abg tak sihat..demam

ok..saya pergi dapur masak bubur
masak sendiri.makan sendiri

T_T
apakan daya..dia jauh
kira wakil bagi pihak suami la kan
walau perut beza2..kiki

sebenarnya nk cerita tentang set pantang
banyak dah saya sevey
kat kawan2
kat internet
kat blog orang
dan kakak saya pun suggestkan benda yg sama

so..saya pilih ini

order dari kawan kakak
harga lebih kurang RM276
insyaAllah next week dah boleh dapat

kandungan dah cecah 7 bulan
mcm kawan2 saya kata, bila dh 7 bulan, bila2 boleh bersalin
tapi
saya berdoa supaya anak saya lahir biar betul2 ckup bulan
insyaAllah
moga ALLAH perkenankan doa kami

Sekarang, cuma tunggu feedback dari kawan saya yang kat aussie
saya mintak die sevey rege breastpump
 1AU = RM3

kebetulan dia akan balik hujung tahun, so saya kirim dia la
itu pun kalau murah
kalau sama je, saya beli yg kat sini aje


antara yang ini

atau yang ini


 dua2 kawan saya ada guna
dua2 dorang kata ok

kita tunggu harga dia pulak ye
kalau kt sini, yg avent tu, dalam 500++
kalau medela pulak dlm 400++

kena sabar..kena sabar
tunggu kawan saya carikan dulu