Rabu, 24 Oktober 2012

pertapaan yang betul2 bertapa

Reaksi: 
kursus PBS : isnin - rabu
dapat surat : jumaat (tengahari)

lokasi : sm sains rembau, pilin
ok..dia tipu alamat tu..bukan pilin tapi hulu kundur
sannnnggggattttt jauh ok

pagi isnin yang damai,
saya gerak la dengan tenang
ikut jalan lama..jalan terus je..no belok belok
jalan jem..dari sg Gadut sampaila ke pedas
sebab??pokok tumbang tengah jalan

ok..terasa nk panggil suami jadi badang i angkat pokok tu

jam dah pkul 745pagi
masih lagi coooool~

pusing sana sini..cari balai polis
jumpa teknik pertanian, SMK sedia raja
jumpa lembu byk2
jumpa ILP
tapi tak jumpa pun signboard lokasi kami

jam?? 815pagi
tepon suami..jadi panik tetiba~
berenti petronas..jumpa budak pam
ok..die bg direction
ingatkan dekat!!!!jauh terceruk lagi dalam2

masuk jalan itu..masuk jalan ini
tepon suami..kesudahannya MENANGIS lebih baik
haha..hebatkan

jam dah pkul 900
ok..masih tak jumpa
yang jumpa kiri kanan kelapa sawit..gunung ganang..kampung kamping
waaaa..lagila laju air mata
kot2 sesat masuk kg org asli
baby dah diam je~tak gerak pun bila mama dia panik
kalau la boleh jerit2 pastu bukak tingkap kan
alasan bukak mulut luas2 sebab nk amek angin

istifar2..istifar2
moga Allah permudahkan jalan

930..sampai sekolah yang sangat dalam itu!
waaa~saya antara mereka2 yang sesat
majoriti sesat xjumpa jalan even guna GPS

tapi kami seronok
suasana kursus yang tak stress
sebab?JU kami sangat sempoiii
dia tak nak cikgu2 dia pening kepala
so, die bg kami makan byk2
hahaha~
yang majoriti cikgu lelaki..pepaham je la kan~~
buat instrumen yang silap dr segi istilah sampai habis kursus kami kena bahan
mcm budak2 sekolah kelas peralihan rasanya
:p

ok.itu je..bile balik seremban terasa..alahaiiii~nak duduk kampung :p