Ahad, 5 Ogos 2012

tragedi baju raya

Reaksi: 
nak cerita jugak kat sini
al kisahnya semalam saya terima mesej
dari someone..pendek je mesejnya
....baju xsempat siap la...
xpayah baca panjang2, dah menitik air mata

pandang dalam laci gerobok, tgok pearl2 yg nk dijait kt baju
tambah laju dia menitik

senang je dia kata, carila yg ready made
uhuk2
saya bukan beli kain tu suka2
kain tu saya beli dr indonesia 
sbb nak kan sulaman2 n kerawang2 dia
cantik.unik.tersendiri
saya cuma nak jahitkan pearl kt baju tu bila dah siap

ok
duduk diam2
pergi sebelah tempat gantung baju
semunyik dr suami
ok..nangis puas2 sampai bengkak mata
masa tu suami tgh syok tengok olimpik
USAIN BOLT dr Jamaica kegilaan dia tgh lari 100m

lagi dok sorang2, lagi laju air mata ni menitik
mungkin saya xkeluar2 dr bilik
suami cari saya



terkejuttttt!!!!!
suami ingat saya merajuk sebab tak dapat beli air cendol
air cendol yg manis menawan tu
saya ada merengek nk cendol tu sbb tergoda dgn warna dia
masa tu kami jalan2 kt bazar ramadhan Paroi
bila suami kata tak boleh
saya diamkan je
paham..suami mahu saya&anak sihat

tidak sayang~
bila saya cerita,suami gelak
suami peluk saya kuat2
...nanti kita cari baju sulam juga eh...

ok
hati rasa terpujuk
trus bangun keluar bilik g dapur buat apa yg patut
sungguh, suami tahu cara nk pujuk saya
:)


*nekad nk amek kelas jahitan masa cuti sekolah yg menimbun tu*