Isnin, 13 Ogos 2012

bila dia yang terlebih asyik~

Reaksi: 
3 hari


cukup 3 hari
saya dah pening
tapi
ikutkan aje la~

ok..suami yg terlebih mood beli itu dan ini
saya??mahu handbag itu juge :(


tetiba suami tarik saya masuk hush puppies, 
nak kasut x, pilih la

ok..belek2..tgok harga..berkenan yang ini

boleh sayang??
boleh..berapa2 je abg tak kisah

betul ni??
sebab saya rasa kasut ni mcm mahal 
saya tak mahu bebankan dia, saya nk beli sendiri

boleh~
ok, tak tunggu lama..trus mintak saiz 6

adik, dah habis la saiz ni
ye.hampa.

#memandangkan dapat cuti awal hari khamis dan jumaat, saya akan soping pada hari berkenaan#
nak kalahkan suami pulak


bila tepon mak tadi, mood raya trus xde
:'(

mak kata : kan ada mak metua..sama la tu
saya kata : tapi xde 10 adik beradik, xde Nilamci, xde kubur bapak n nyai, xde motor nk merempit hantar makanan

mak kata : bila dah kawen, kena redha semua tu
saya : menangis

.gembeng.